Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2011 17:42 - Седемте рилски езера
Автор: erato7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20060 Коментари: 124 Гласове:
99

Последна промяна: 14.09.2011 17:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сбъднах отдавнашната си  мечта! В празничните дни, посветени на Съединението на България, си организирахме семейна екскурзия до Рила планина. Пленена съм завинаги от красотата и величието й.

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
imageimage
image
image
image
image
imageimage




Тагове:   Рилски езера,


Гласувай:
100



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Прекрасна разходка! Благодаря, ...
13.09.2011 17:59
Прекрасна разходка! Благодаря , миличка, за чудесните снимки !
РАЗГЛЕДАХ С УДОВОЛСТВИЕ, НАСЛАДИХ СЕ НА ПРЕКРАСНИТЕ МИГОВЕ ЗАЕДНО С ВАС!
Прегръщам те с много обич и ти желая светла празнична вечер!:)))
цитирай
2. yotovava - Никога не съм ходила,
13.09.2011 18:02
не мога да навия съпруга си, уф :)

Валя
цитирай
3. tutankhamon661 - erato7
13.09.2011 18:05
На това викам красота.
Като няма време да ги посетя, ще гледам снимки.
Добре си се справила.
цитирай
4. erato7 - Прекрасна разходка! Благодаря, ...
13.09.2011 18:14
ivankalilova написа:
Прекрасна разходка! Благодаря , миличка, за чудесните снимки !
РАЗГЛЕДАХ С УДОВОЛСТВИЕ, НАСЛАДИХ СЕ НА ПРЕКРАСНИТЕ МИГОВЕ ЗАЕДНО С ВАС!
Прегръщам те с много обич и ти желая светла празнична вечер!:)))


Благодаря ти, скъпа Ванюшка! Разходката наистина си заслужаваше! Обещавам си, че догодина ще се върна отново на езерата!
цитирай
5. erato7 - не мога да навия съпруга си, уф :)...
13.09.2011 18:15
yotovava написа:
не мога да навия съпруга си, уф :)

Валя


Вале, божествено е там! Заслужава си. Продължавай да го навиваш!:)))))
цитирай
6. erato7 - На това викам красота. Като няма ...
13.09.2011 18:17
tutankhamon661 написа:
На това викам красота.
Като няма време да ги посетя, ще гледам снимки.
Добре си се справила.


Благодаря ти, Сашо! Липсата на време не приемам за оправдание.:))))) Няма достатъчно желание.:))))
цитирай
7. monaliza121 - Поздрав, Ерато!
13.09.2011 18:26
Твоята сбъдната мечта е моя несбъдната.:)) Но аз не се отказвам и ще отида ...
цитирай
8. erato7 - Твоята сбъдната мечта е моя несб...
13.09.2011 18:29
monaliza121 написа:
Твоята сбъдната мечта е моя несбъдната.:)) Но аз не се отказвам и ще отида ...


От теб зависи, Мони! Пожелавам ти сбъдване!:)))
цитирай
9. germantiger - ...
13.09.2011 18:35
Езерата са красиви, но ТИ си изненадващо чаровна, наистина!
цитирай
10. erato7 - Езерата са красиви, но ТИ си изне...
13.09.2011 18:47
germantiger написа:
Езерата са красиви, но ТИ си изненадващо чаровна, наистина!


О, благодаря ти, germantiger!
цитирай
11. scarlety - Прекрасна
13.09.2011 18:48
разходка,Ерато! Аз все още съм пленена от Родопите,но красотите на България са неизброими и тази трябва да се види лично!:)
Поздрави!
цитирай
12. erato7 - разходка, Ерато! Аз все още съм п...
13.09.2011 18:52
scarlety написа:
разходка,Ерато! Аз все още съм пленена от Родопите,но красотите на България са неизброими и тази трябва да се види лично!:)
Поздрави!


На живо гледките са спиращи дъха, scarlety! Пожелавам ти да отидеш!
цитирай
13. sparotok - рай
13.09.2011 18:53
Ех, откога не съм ходил на това райско място! Благодаря ти, че ми подари една виртуална разходка!

Поздрави!
цитирай
14. erato7 - С удоволствие го правя за всички ...
13.09.2011 18:55
С удоволствие го правя за всички вас, Павка!
Благодаря ти, че разгледа!
цитирай
15. mt46 - Здравей, Ерато!
13.09.2011 18:56
Красива разходка! Завиждам ти!... :))
цитирай
16. ketcakuatl - СТРАХОТНО
13.09.2011 18:57
И аз съм вече тук и планирам турнета след сватбата. Поздрави.
цитирай
17. bven - Много хубава разходка си направих и аз, благодарение на теб!
13.09.2011 18:57
Благодаря и хубава вечер, erato7!:)
цитирай
18. erato7 - Красива разходка! Завиждам ти!. . . ...
13.09.2011 18:59
mt46 написа:
Красива разходка! Завиждам ти!... :))


:))) При първа възможност ти пожелавам да отидеш, Марине!
цитирай
19. injir - Az sega s teb se razhodih do Rilskite ...
13.09.2011 19:00
Az sega s teb se razhodih do Rilskite ezera. Pozdrav!:)
цитирай
20. erato7 - И аз съм вече тук и планирам турнета ...
13.09.2011 19:01
ketcakuatl написа:
И аз съм вече тук и планирам турнета след сватбата. Поздрави.


Ха, сватба! Честито в аванс! Много любов и разбирателство ти пожелавам! И нека едно от местата които посетите да е кътче от Рила планина. Страхотно зареждащо е! Божествено красиво е!
цитирай
21. erato7 - Благодаря и хубава вечер, erato...
13.09.2011 19:02
bven написа:
Благодаря и хубава вечер, erato7!:)


Мери, радвам се, че ти хареса разходката с мен!:)
цитирай
22. erato7 - Az sega s teb se razhodih do Rilskite ...
13.09.2011 19:03
injir написа:
Az sega s teb se razhodih do Rilskite ezera. Pozdrav!:)


Радвам се, че го направи, injir! Сърдечни поздрави и за теб!:)
цитирай
23. lubara - Поздрави, erato7!
13.09.2011 19:05
Ама с тези ли сандалетки ги обходи езерата, ще се караме май!
цитирай
24. vostroto - Привет, Ерато! Чудесно сте опол...
13.09.2011 19:06
Привет, Ерато! Чудесно сте оползотворили празничните дни! Сигурен съм, че си е заслужавало!:)
цитирай
25. erato7 - Ама с тези ли сандалетки ги обходи ...
13.09.2011 19:10
lubara написа:
Ама с тези ли сандалетки ги обходи езерата, ще се караме май!


Ааа, Любо, не си бил достатъчно наблюдателен! Как със сандалетки! Тях ги надянах след като слязохме до колата, че не издържах вече. Но в планината бях с маратонки, разбира се. А моят съпруг половината от прехода го направи на бос крак.
цитирай
26. erato7 - Привет, Ерато! Чудесно сте опол...
13.09.2011 19:11
vostroto написа:
Привет, Ерато! Чудесно сте оползотворили празничните дни! Сигурен съм, че си е заслужавало!:)


Заслужава си и още как!!! Обещавам си догодина ще присъствам и на Паневритмията!
цитирай
27. ivesa - На страхотно място ме заведе,erato7,
13.09.2011 19:33
благодаря за чудесната разходка!:)
цитирай
28. blogena - В друго измерение ...
13.09.2011 19:47
ме пренесе :)

Поздрав!
цитирай
29. megg - Красиво!
13.09.2011 20:08
Наистина оставаш безмълвен пред такова величие. Благодаря ти, Ерато, за вълнуващата разходка! :)
цитирай
30. sparotok - :)
13.09.2011 20:15
erato7 написа:
С удоволствие го правя за всички вас, Павка!
Благодаря ти, че разгледа!


А как да устоиш на такава красота, пак се върнах:)
цитирай
31. kalin8 - Чудесно разказано!
13.09.2011 20:25
Все едно, че съм бил и аз...
Благодаря!
Б.
цитирай
32. amore - Прекрасно! :)
13.09.2011 20:32
Прекрасно! :)
цитирай
33. hristo27 - Направила си възможно най-хуба...
13.09.2011 20:39
Направила си възможно най-хубавата разходка.
Всички седем са прекрасни, но най-силно впечатление ми направи "Окото", когато го видях за първи път! Всеки път когато имам възможност да отида на Езерата имам чувството, че ми е за първи път.
цитирай
34. alexs - Завиждам ти /не в лошия смисъл/ за ...
13.09.2011 21:07
Завиждам ти /не в лошия смисъл/ за хубавата разходка!
А ти не си по-малко хубава от аватара си!
Хубава вечер Ерато!
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - Прекрасно е, толкова се радвам за теб!:)
13.09.2011 21:35
Това ми е отдавнашна, ако не и една от най-големите мечти.:) Някак не бях готова досега. Рила отваря вратите на други светове... Вярвам в това! Много мило, че сподели с нас, вълнуващо е...:) Стана ми слънчево и леко! Защото нашата Ерато е лъчезарна не само на снимките, а и иначе!:))) Благодаря ти и щастлив Кръстовден!
цитирай
36. voinov50 - Прекрасно е! :)
13.09.2011 21:55
Пирин съм го минал нашир и длъж, но в Рила - от Паничище, Скакавица и Мальовица по-нагоре все не успявам да се кача, все така се е случвало..., но вярвам все някога и това ще стане.

Поздрави!
цитирай
37. kasnaprolet9999 - Страхотни снимки си направила, та ...
13.09.2011 21:57
Страхотни снимки си направила, та даже и водно лютиче си снимала, напълни ми се душата и ти прощавам за пържената филийка. Все пак, ако искаш да запазиш хубавата си фигура пий билков чай без пържена филийка. Че от една, две няма да надебелееш е ясно, но те нещато се натрупват и в един момент количествените натрупвания се проявявят в некачествени изменения :)))
цитирай
38. magnoliya - Ех, че красиво !
13.09.2011 22:09
Истинско удоволствие беше за мен да измина с вашата компания пътя към красивите рилски езера.
Благодаря ти!
цитирай
39. hatanasov - И аз отдавна не съм бил там...
13.09.2011 22:24
но пък съм ходил много пъти там. И то без лифта! Ако и ти беше пеша можеше да изядеш колкото си искаш пържени филийки. А иначе природата е божествена и благодаря за споделените мигове!
цитирай
40. kometapg - И аз не съм ходила там. Твоята раз...
13.09.2011 22:32
И аз не съм ходила там. Твоята разходка много ми хареса! Надявам се и аз в скоро влеме да посетя тези красиви места! Поздрави!:)
цитирай
41. stela50 - Великолепно преживяване ,мила ...
13.09.2011 22:38
Величествена красота ... дъхът секва ...Гледала съм
този необикновен танц - вълнуващо е .
Благодаря ти за прекрасните снимки и завърналите се спомени .
Поздрави !
цитирай
42. planinitenabulgaria - За разходката до Седемте езера:
13.09.2011 22:55
Устремено към красотата момиче,
/ Г/жо Ерато7+,/
Пожелавам Ти същата разходка при Муратовото езеро в Пирин.Точно сега цъфтят лютичетата там,а гъстотата им наподобява килим.Липсва снимка на последното езерце от групата,Сълзата.
Обмислям да Те поканя с екип,обичащи планината и запознати с творчеството на Вазов да посетим през тази есен някое място в Пролома,където той е бил през летните ваканции.Няма езера там,но се усеща присъствието на духа му и преживяването е върховно.
Моите преходи са различни.Аз се стремя да оставя описание на места,които много малко се посещават и след години ще бъдат забравени.Нека остане нещо написано за тях.Едно такова мое писание обхваща 2000 кв.км.площ,един четириъгълник между Курило,Ком,Лютиброд и Мургаш.Друго мое писание включва 14 римски пътища по Врачанската планина.Стремящите се към нови и нови красоти,може и да поемат по тези места,след като упознаят популярните.
Брависмо за постинга,
Коста
цитирай
43. 4aiotgluhar4e - Сурова красота и прекрасни снимки! ...
13.09.2011 23:11
Сурова красота и прекрасни снимки! Много отдавна не съм ходила из Рила и този постинг ме подсеща, че трябва да явключа в плановете. Благодаря за разходката :)
цитирай
44. tota - Слънчево момиче!
13.09.2011 23:47
Благодаря ти за възможността да се върна към спомени от това божествено място...
Поздрави!!
цитирай
45. veninski - Поздрави от Родопите, приятелче ...
14.09.2011 06:23
Поздрави от Родопите, приятелче отвъд Балкана!
цитирай
46. martiniki - голяма красота!
14.09.2011 08:05
чудесно уловена и предадена
цитирай
47. ekstasis - :)
14.09.2011 08:23
Невероятно място...Зарежда душата с Божествената Любов. Ходя почти всяка година и се връщам прероден...
Поздравления за красивата виртуална разходка и светлото и послание в сърцата ни!
цитирай
48. ckarlet - Приказно е! Със сигурност разхо...
14.09.2011 08:49
Приказно е! Със сигурност разходката е била страхотна!
Поздрави, Еrato7!
цитирай
49. pevetsa - Съвършенността на Божието твор...
14.09.2011 10:57
Съвършенността на Божието творение, благодаря ти Приятелко за тази красота :)))
цитирай
50. erato7 - благодаря за чудесната разходк...
14.09.2011 12:28
ivesa написа:
благодаря за чудесната разходка!:)


Иве, благодаря ти, че разгледа постинга!
цитирай
51. erato7 - ме пренесе :) Поздрав! И аз ...
14.09.2011 12:34
blogena написа:
ме пренесе :)

Поздрав!


И аз така се почувствах, Бени!
Сърдечни поздрави и за теб, мила!
цитирай
52. erato7 - Наистина оставаш безмълвен пред ...
14.09.2011 12:35
megg написа:
Наистина оставаш безмълвен пред такова величие. Благодаря ти, Ерато, за вълнуващата разходка! :)


А аз ти благодаря, че разгледа, Меги!
цитирай
53. stoineff - Как ги обичам
14.09.2011 14:17
наш'те планини зелени ...
цитирай
54. virtu - Привет , Ерато !
14.09.2011 14:21
Чудесен мил постинг !
И аз бях на 7те рилски езера ! Дали не сме се сблъскали там на Бъбрека ! Хе хе !
Вие със Сънфлоуър ще ме накарате и аз да напиша постинг за тази чудесна планина ! Сърдечна прегръдка !
цитирай
55. neprosvet - Красива разходка си направила, Ерато! Щастливка!
14.09.2011 14:23
И аз искам да отида ...и...ще го сторя...надявам се!:)))
цитирай
56. eksplozia - erato7
14.09.2011 14:56
и колкото и пъти да отидеш там на това място винаги е различно и винаги потресаващо красиво!!!
цитирай
57. анонимен - Красиво е,
14.09.2011 15:04
наистина
цитирай
58. erato7 - С удоволствие го правя за всички ...
14.09.2011 16:34
sparotok написа:
erato7 написа:
С удоволствие го правя за всички вас, Павка!
Благодаря ти, че разгледа!


А как да устоиш на такава красота, пак се върнах:)


Винаги си добре дошъл, Павка!:)))
цитирай
59. erato7 - Все едно, че съм бил и аз. . . Благо...
14.09.2011 16:35
kalin8 написа:
Все едно, че съм бил и аз...
Благодаря!
Б.


Аз ти благодаря, Боре, че обърна внимание на постинга!:)
цитирай
60. erato7 - Прекрасно! :) Много ти благ...
14.09.2011 16:35
amore написа:
Прекрасно! :)


Много ти благодаря, мила!:)
цитирай
61. erato7 - Направила си възможно най-хуба...
14.09.2011 16:37
hristo27 написа:
Направила си възможно най-хубавата разходка.
Всички седем са прекрасни, но най-силно впечатление ми направи "Окото", когато го видях за първи път! Всеки път когато имам възможност да отида на Езерата имам чувството, че ми е за първи път.


Ице, много ценя хората, обичащи природата!:)
цитирай
62. erato7 - Завиждам ти /не в лошия смисъл/ за ...
14.09.2011 16:39
alexs написа:
Завиждам ти /не в лошия смисъл/ за хубавата разходка!
А ти не си по-малко хубава от аватара си!
Хубава вечер Ерато!


Е, Саше, не съм красавица! Душевната красота е важна, нали така?:)))
цитирай
63. erato7 - Това ми е отдавнашна, ако не и една от ...
14.09.2011 16:41
malchaniaotnadejda7 написа:
Това ми е отдавнашна, ако не и една от най-големите мечти.:) Някак не бях готова досега. Рила отваря вратите на други светове... Вярвам в това! Много мило, че сподели с нас, вълнуващо е...:) Стана ми слънчево и леко! Защото нашата Ерато е лъчезарна не само на снимките, а и иначе!:))) Благодаря ти и щастлив Кръстовден!


И аз те поздравявам с днешния празник, миличка! Винаги изпитвам чувство за вина пред теб. И се срамувам.
цитирай
64. erato7 - Пирин съм го минал нашир и длъж, но в ...
14.09.2011 16:45
voinov50 написа:
Пирин съм го минал нашир и длъж, но в Рила - от Паничище, Скакавица и Мальовица по-нагоре все не успявам да се кача, все така се е случвало..., но вярвам все някога и това ще стане.

Поздрави!


Време е да го направиш, приятелю! Заслужава си!
А в Пирин сме правили кратичък преход от хижа Бъндерица до езерото Окото!
Татковината ни е прекрасна, но много хора не осъзнават, че трябва да се пази това богатство!
цитирай
65. erato7 - Страхотни снимки си направила, та ...
14.09.2011 16:52
kasnaprolet9999 написа:
Страхотни снимки си направила, та даже и водно лютиче си снимала, напълни ми се душата и ти прощавам за пържената филийка. Все пак, ако искаш да запазиш хубавата си фигура пий билков чай без пържена филийка. Че от една, две няма да надебелееш е ясно, но те нещато се натрупват и в един момент количествените натрупвания се проявявят в некачествени изменения :)))


Неви, не съм любителка на пържените филийки, но там горе така ми се приядоха, че успях да навия моя съпруг да хапнем. Тези килокалории съм ги стопила на мига - преходът не беше лек за нас (хора без всякакъв опит в планината), а пък и беше страшна жега. Хората пристигайки при всяко от езерата сядаха, изваждаха лакомствата от раниците си и започваха да лапат. Ние с моя съпруг пийвахме по няколко глътки вода, вземахме си по едно камъче за спомен от езерото и се отправяхме към следващото.
цитирай
66. erato7 - Истинско удоволствие беше за мен да ...
14.09.2011 16:54
magnoliya написа:
Истинско удоволствие беше за мен да измина с вашата компания пътя към красивите рилски езера.
Благодаря ти!


Благодаря ти, че разгледа, Магнолийка!
цитирай
67. erato7 - но пък съм ходил много пъти там. И то ...
14.09.2011 16:57
hatanasov написа:
но пък съм ходил много пъти там. И то без лифта! Ако и ти беше пеша можеше да изядеш колкото си искаш пържени филийки. А иначе природата е божествена и благодаря за споделените мигове!


Ице, разполагахме с малко време, затова взехме лифта. Но догодина този преход ще го направим пеша.
цитирай
68. erato7 - И аз не съм ходила там. Твоята раз...
14.09.2011 16:58
kometapg написа:
И аз не съм ходила там. Твоята разходка много ми хареса! Надявам се и аз в скоро влеме да посетя тези красиви места! Поздрави!:)


Направи го, Светле! Ще се насладиш на нещо толкова уникално!
цитирай
69. erato7 - Величествена красота. . . дъхът ...
14.09.2011 16:59
stela50 написа:
Величествена красота ... дъхът секва ...Гледала съм
този необикновен танц - вълнуващо е .
Благодаря ти за прекрасните снимки и завърналите се спомени .
Поздрави !


Радвам се, че така ти е подействало споделеното от мен, Таничка!
цитирай
70. ognena71 - Много се зарадвах като видях езе...
14.09.2011 17:02
Много се зарадвах като видях езерата! Аз съм от този край и ходя почти всяка година.Много мило ми стана.Поздрав за хубавия постинг!
цитирай
71. erato7 - Устремено към красотата момиче, / ...
14.09.2011 17:13
planinitenabulgaria написа:
Устремено към красотата момиче,
/ Г/жо Ерато7+,/
Пожелавам Ти същата разходка при Муратовото езеро в Пирин.Точно сега цъфтят лютичетата там,а гъстотата им наподобява килим.Липсва снимка на последното езерце от групата,Сълзата.
Обмислям да Те поканя с екип,обичащи планината и запознати с творчеството на Вазов да посетим през тази есен някое място в Пролома,където той е бил през летните ваканции.Няма езера там,но се усеща присъствието на духа му и преживяването е върховно.
Моите преходи са различни.Аз се стремя да оставя описание на места,които много малко се посещават и след години ще бъдат забравени.Нека остане нещо написано за тях.Едно такова мое писание обхваща 2000 кв.км.площ,един четириъгълник между Курило,Ком,Лютиброд и Мургаш.Друго мое писание включва 14 римски пътища по Врачанската планина.Стремящите се към нови и нови красоти,може и да поемат по тези места,след като упознаят популярните.
Брависмо за постинга,
Коста



Коста, бях я качила тази снимка с езерото Сълзата, нямам обяснение как е изчезнала. Сега я качих отново. Благодаря ти за поканата! И аз изключително много ценя хората, обичащи и почитащи природата.
Миналата година бях на обучителен семинар в гр. Берковица. И с доцентката, провеждаща обучението направихме опит да посетим Вазовата къща. Но не успяхме. Беше обрасла в буренак, посрещна ни един пиян местен художник и каза, че не можем да влезем.
цитирай
72. erato7 - Сурова красота и прекрасни снимки! ...
14.09.2011 17:16
4aiotgluhar4e написа:
Сурова красота и прекрасни снимки! Много отдавна не съм ходила из Рила и този постинг ме подсеща, че трябва да явключа в плановете. Благодаря за разходката :)


Чайче, радвам се, че моят постинг те подсеща да направиш нещо много хубаво!:)
цитирай
73. erato7 - Благодаря ти за възможността да се ...
14.09.2011 17:17
tota написа:
Благодаря ти за възможността да се върна към спомени от това божествено място...
Поздрави!!


Ати, радвам се на присъствието ти при мен!:)
цитирай
74. erato7 - Поздрави от Родопите, приятелче ...
14.09.2011 17:19
veninski написа:
Поздрави от Родопите, приятелче отвъд Балкана!


Васе, благодаря ти за сърдечния поздрав! Ще се възползвам сега да те поздравя (в аванс) с новата учебна година. Спорна да е!
цитирай
75. erato7 - чудесно уловена и предадена ...
14.09.2011 17:24
martiniki написа:
чудесно уловена и предадена


Благодаря ти, Дорис, радвам се,че си била тук!
цитирай
76. erato7 - Невероятно място. . . Зарежда ду...
14.09.2011 17:30
ekstasis написа:
Невероятно място...Зарежда душата с Божествената Любов. Ходя почти всяка година и се връщам прероден...
Поздравления за красивата виртуална разходка и светлото и послание в сърцата ни!


Добре дошъл в скромното ми блогче, Мишо! Благодаря ти за високата оценка!
цитирай
77. erato7 - Приказно е! Със сигурност разхо...
14.09.2011 17:32
ckarlet написа:
Приказно е! Със сигурност разходката е била страхотна!
Поздрави, Еrato7!


Така е миличка! Пожелавам ти и вие да отидете. Чувството е неописуемо!
цитирай
78. erato7 - Съвършенността на Божието твор...
14.09.2011 17:33
pevetsa написа:
Съвършенността на Божието творение, благодаря ти Приятелко за тази красота :)))


Алекс, аз ти благодаря, приятелю!
цитирай
79. erato7 - наш'те планини зелени. . . Дано да се ...
14.09.2011 17:35
stoineff написа:
наш'те планини зелени ...


Дано да се множи тази група от хора, обичащи природата! Благодаря ти, че беше тук, stoineff!
цитирай
80. erato7 - Чудесен мил постинг ! И аз бях на ...
14.09.2011 17:38
virtu написа:
Чудесен мил постинг !
И аз бях на 7те рилски езера ! Дали не сме се сблъскали там на Бъбрека ! Хе хе !
Вие със Сънфлоуър ще ме накарате и аз да напиша постинг за тази чудесна планина ! Сърдечна прегръдка !


Ами ти ще кажеш, мила! На снимките съм аз и моят съпруг!
Направи и ти постинг. Аз нямам време и не успях подробно да опиша. Но виждам, че и така въздействат фотосите.:)
цитирай
81. erato7 - И аз искам да отида. . . и. . . ще го с...
14.09.2011 17:40
neprosvet написа:
И аз искам да отида ...и...ще го сторя...надявам се!:)))


Ако в следващите почивни дни обещават слънчево време не се чуди, стягай раницата и тръгвай.:)
цитирай
82. erato7 - и колкото и пъти да отидеш там на това ...
14.09.2011 17:41
eksplozia написа:
и колкото и пъти да отидеш там на това място винаги е различно и винаги потресаващо красиво!!!


Вярвам ти, че казваш истината, eksplozia! Затова искам да се върна догодина!
цитирай
83. erato7 - наистина За мен е чест, че ми ...
14.09.2011 17:42
angpiskova написа:
наистина


За мен е чест, че ми гостувате, госпожо Пискова!
цитирай
84. erato7 - Много се зарадвах като видях езе...
14.09.2011 17:44
ognena71 написа:
Много се зарадвах като видях езерата! Аз съм от този край и ходя почти всяка година.Много мило ми стана.Поздрав за хубавия постинг!


Хубав край с хубави хора, Веси!
Благодаря ти за посещението!
цитирай
85. malkiatprintz - Страхотна красота е, и аз не съм х...
14.09.2011 19:50
Страхотна красота е, и аз не съм ходил, но само да намеря компания и тръгвам :)
цитирай
86. sestra - Хубав пътепис,
14.09.2011 20:07
беше ми приятно споделянето, Ерато :)
цитирай
87. erato7 - Страхотна красота е, и аз не съм х...
14.09.2011 20:12
malkiatprintz написа:
Страхотна красота е, и аз не съм ходил, но само да намеря компания и тръгвам :)


Направи го по-скоро, принце!
цитирай
88. erato7 - беше ми приятно споделянето, Ерато ...
14.09.2011 20:13
sestra написа:
беше ми приятно споделянето, Ерато :)


Радвам се, че ти хареса, сестричке!
цитирай
89. desilazarova - Благодаря ти за прекрасната раз...
14.09.2011 23:14
Благодаря ти за прекрасната разходка! Поздрави!:)
цитирай
90. inel379 - Красота, която без дъх те оставя!
15.09.2011 00:40
Веднъж видяна ... не се забравя!
Благодаря за споделената радост!
Припомних си това вълнение!
Незабравимо!
цитирай
91. compassion - Красавице, благодаря за показаната красота!
15.09.2011 10:28
Все за нашите планини мечтая. Не че по света няма други планини... Някак друго е.
цитирай
92. monna1 - Познат маршрут, но пак ми беше интересно!
15.09.2011 12:27
Благодаря, Ерато!:)
цитирай
93. erato7 - Благодаря ти за прекрасната раз...
15.09.2011 14:39
desilazarova написа:
Благодаря ти за прекрасната разходка! Поздрави!:)


Деска, благодаря ти за оценката!
цитирай
94. erato7 - Веднъж видяна. . . не се забравя!...
15.09.2011 14:40
inel379 написа:
Веднъж видяна ... не се забравя!
Благодаря за споделената радост!
Припомних си това вълнение!
Незабравимо!


Честит първи учебен ден! Успешна да е новата учебна година, миличка!
цитирай
95. erato7 - Все за нашите планини мечтая. Не че ...
15.09.2011 14:42
compassion написа:
Все за нашите планини мечтая. Не че по света няма други планини... Някак друго е.


Ех, Руми, накара ме да се усмихна!:) Благодаря за комплимента!
Нашето си е като късче от рая!
цитирай
96. erato7 - Благодаря, Ерато!:) Аз ти б...
15.09.2011 14:43
monna1 написа:
Благодаря, Ерато!:)


Аз ти благодаря, Мони!
цитирай
97. mileidi46 - 4estit praznik, krasavize. . :)...
15.09.2011 16:03
4estit praznik,krasavize..:))
Neka Bog te zakrilq!!
Pregrudka,mila!!
цитирай
98. erato7 - Благодаря ти, миличка! Трогна ме ...
15.09.2011 16:20
Благодаря ти, миличка!
Трогна ме това, че си се сетила, че имам празник днес!
И аз си те прегръщам!
цитирай
99. iliada - Чудесна разходка за която ти бла...
15.09.2011 18:16
Чудесна разходка за която ти благодаря от сърце,erato7!
цитирай
100. erato7 - Чудесна разходка за която ти бла...
15.09.2011 19:12
iliada написа:
Чудесна разходка за която ти благодаря от сърце,erato7!


Илианче, аз ти благодаря, че се отби и разгледа постинга ми!:)
цитирай
101. konstant7 - !
16.09.2011 03:12
Благодаря за споделената красота !

Поздравления !
цитирай
102. bizcocho - Ехааааа, на това му кзвам въздух, ...
16.09.2011 12:29
Ехааааа, на това му кзвам въздух, простор и летеж! Дори и на снимки да го гледаш е прекрасно!
цитирай
103. xxxx - Щастливка. Си. . . Нека ти. И успешна ...
16.09.2011 14:56
Щастливка. Си... Нека ти.
И успешна учебна година. Да се кефите с хлапетата на макс, чи дън въ връщам да повтаряте...
Усмихната ерато, усмихната. Винаги...
цитирай
104. ivankalilova - Честит Първи Учебен Ден, миличка! С ...
16.09.2011 16:07
Честит Първи Учебен Ден, миличка! С пожелания за Вяра,оптимизъм и успехи!
Пожелвам на дечицата много здраве, прекрасен и незабравим първи учебен ден, след това една успешна учебна година изпълнена с много хубави емоции съчетани с хиляди детски усмивки:
Прегръщам те с много, много обич!)))
цитирай
105. erato7 - Благодаря за споделената красота ...
16.09.2011 17:44
konstant7 написа:
Благодаря за споделената красота !

Поздравления !


Аз ти благодаря, приятелю!
цитирай
106. erato7 - Ехааааа, на това му кзвам въздух, ...
16.09.2011 17:56
bizcocho написа:
Ехааааа, на това му кзвам въздух, простор и летеж! Дори и на снимки да го гледаш е прекрасно!


Така е, точно така е, Жени!
Благодаря ти, че разгледа!
цитирай
107. erato7 - Щастливка. Си. . . Нека ти. И успешна ...
16.09.2011 17:58
xxxx написа:
Щастливка. Си... Нека ти.
И успешна учебна година. Да се кефите с хлапетата на макс, чи дън въ връщам да повтаряте...
Усмихната ерато, усмихната. Винаги...


Благодаря ти, Хиксче! Ти се завърна!!!:)
цитирай
108. erato7 - Честит Първи Учебен Ден, миличка! С ...
16.09.2011 18:08
ivankalilova написа:
Честит Първи Учебен Ден, миличка! С пожелания за Вяра,оптимизъм и успехи!
Пожелвам на дечицата много здраве, прекрасен и незабравим първи учебен ден, след това една успешна учебна година изпълнена с много хубави емоции съчетани с хиляди детски усмивки:
Прегръщам те с много, много обич!)))


Благодаря ти, миличка! Аз за себе си пожелавам спокойна учебна година. Обич и уважение от ученици и родители никога не ми е липсвала! Но си пожелавам шефката ни да е по-спокойна.
цитирай
109. aqualia - Прекрасна разходка!
17.09.2011 22:33
Прекрасна разходка! Обожавам Рила! Много чисто излъчване имате и двамата!
цитирай
110. erato7 - Благодаря ти, Лили! Бих казала, че ...
17.09.2011 22:46
Благодаря ти, Лили! Бих казала, че на такова място всеки ще се облагороди и смири!
цитирай
111. emalibg - Всеки един такъв преход е
18.09.2011 21:36
балсам за душата, тренировка за сърцето и щастие за цял живот!! Браво за сбъдването и пожелавам да го посещавате , когато имате желание и необходимост за повдигане на духът! Сега за 22 септ, си направете нова екскурзия - до Мальовица или някой старопланински връх с по-малка нивелация! Успех и поздрави на съкатерача!
цитирай
112. zvezdichka - Поздрави за
19.09.2011 15:59
направения преход! Напълнили сте си очите и душата с красотата на нашата природа!
цитирай
113. erato7 - балсам за душата, тренировка за ...
21.09.2011 20:44
emalibg написа:
балсам за душата, тренировка за сърцето и щастие за цял живот!! Браво за сбъдването и пожелавам да го посещавате , когато имате желание и необходимост за повдигане на духът! Сега за 22 септ, си направете нова екскурзия - до Мальовица или някой старопланински връх с по-малка нивелация! Успех и поздрави на съкатерача!


Колко хубаво си го казала, Ема! Благодаря ти!:)
цитирай
114. erato7 - направения преход! Напълнили сте ...
21.09.2011 20:46
zvezdichka написа:
направения преход! Напълнили сте си очите и душата с красотата на нашата природа!


Точно така, Звездичка! Благодаря, че намина!:)
цитирай
115. hel - В неделя (18 септември) бях там. Не ...
23.09.2011 15:55
В неделя (18 септември) бях там. Не ми е за пръв път. Гледах постинга ти с огромно удоволствие. Магия е това място. Иска ми се още тази есен да отида още веднъж и аз като теб да сбъдна мечата си да видя и последното езеро, както и чешмата на Дънов, за която се говорят легенди.
Благодаря за постинга!
цитирай
116. mariposatracionera - Диша се дълбоко тук.
23.09.2011 22:43
Благодаря ти, Ерато!
цитирай
117. thefaceoftheshadow - Благодаря ти!
24.09.2011 19:59
За красотата, която сподели! Поздрави!
цитирай
118. erato7 - В неделя (18 септември) бях там. Не ...
27.09.2011 18:07
hel написа:
В неделя (18 септември) бях там. Не ми е за пръв път. Гледах постинга ти с огромно удоволствие. Магия е това място. Иска ми се още тази есен да отида още веднъж и аз като теб да сбъдна мечата си да видя и последното езеро, както и чешмата на Дънов, за която се говорят легенди.
Благодаря за постинга!


Ели, радвам се, че си ми гостувала!
цитирай
119. erato7 - Благодаря ти, Ерато! Магич...
27.09.2011 18:09
mariposatracionera написа:
Благодаря ти, Ерато!


Магически са тези наши места! Да благодарим на Бог за тях!
цитирай
120. erato7 - За красотата, която сподели! По...
27.09.2011 18:10
thefaceoftheshadow написа:
За красотата, която сподели! Поздрави!


Аз ти благодаря, Ванка, че си обърнал внимание на постинга ми!
цитирай
121. shaffi - чудесна разходка,
28.09.2011 20:49
още не съм посетила това вълшебно място,поздрав!
цитирай
122. erato7 - още не съм посетила това вълшебно ...
30.09.2011 08:59
shaffi написа:
още не съм посетила това вълшебно място,поздрав!


При първия удобен случай го направи - няма да съжаляваш, сигурна съм!
Поздрави, мила!
цитирай
123. priqtel12 - Привет!
01.10.2011 23:21
Отдавна отлагам да споделя с теб разходката тук / все надниквах за малко/, но днес вече успях....., насладих се на гледките в унисон с музиката.
Благодаря ти!
цитирай
124. erato7 - Отдавна отлагам да споделя с теб ...
02.10.2011 02:15
priqtel12 написа:
Отдавна отлагам да споделя с теб разходката тук / все надниквах за малко/, но днес вече успях....., насладих се на гледките в унисон с музиката.
Благодаря ти!


И аз ти благодаря, Ивче. Пожелавам ти да видиш всичко това наживо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: erato7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2771854
Постинги: 193
Коментари: 7626
Гласове: 102216
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930