Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 23:59 - Историята на Пепе
Автор: erato7 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 22048 Коментари: 75 Гласове:
-320


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Тази история получих на електронната си поща от приятелка. Харесах я и реших да я споделя с вас, приятели.


imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage    




Гласувай:
89



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Точно! Каквото и да е, както и да е, ...
10.05.2011 00:06
Точно! Каквото и да е, както и да е, напред е хубаво! :)))))))))) И аз съм така :)))))))))
цитирай
2. mileidi46 - :))))
10.05.2011 00:10
Ili kakto na6iqt narod go e kazal prostovati4ko:,,kakvoto sam si napravi6 -nikoi drug ne moje da ti go napravi!" Ili kakvoto si nadrobi6-tova 6te surba6" To si e su6toto-vsi4ko e v nas! Vutre e re6enieto na jivota ni-v suznanieto ni!:))
Pregrudka,za leka no6t,mila..
цитирай
3. erato7 - Точно! Каквото и да е, както и да е, ...
10.05.2011 00:14
bizcocho написа:
Точно! Каквото и да е, както и да е, напред е хубаво! :)))))))))) И аз съм така :)))))))))


Нека е хубаво и за теб, и за всички, Женичка! Лека нощ с прегръдка!:)
цитирай
4. erato7 - Ili kakto na6iqt narod go e kazal ...
10.05.2011 00:16
mileidi46 написа:
Ili kakto na6iqt narod go e kazal prostovati4ko:,,kakvoto sam si napravi6 -nikoi drug ne moje da ti go napravi!" Ili kakvoto si nadrobi6-tova 6te surba6" To si e su6toto-vsi4ko e v nas! Vutre e re6enieto na jivota ni-v suznanieto ni!:))
Pregrudka,za leka no6t,mila..


Мога да продължа:"Каквото посееш - това ще пожънеш" и т.н.
Важното е да сме добри, за да ни се връща доброто! Прегръдка и за теб, мила!
цитирай
5. dorichela - Пожелавам във всеки от нас да живее ...
10.05.2011 00:27
Пожелавам във всеки от нас да живее по един такъв Пепе! :)
цитирай
6. erato7 - Пожелавам във всеки от нас да живее ...
10.05.2011 00:31
dorichela написа:
Пожелавам във всеки от нас да живее по един такъв Пепе! :)


Да, Дори, и аз го пожелавам! Благодаря ти, че се отби при мен и прочете тази история:)
цитирай
7. zebb - Мислите ни творят и света, и нас. ...
10.05.2011 01:22
Мислите ни творят и света, и нас. Поздрави, Ерато! :)
цитирай
8. malkiatprintz - Мъдра история, Ерато. Нещо повече, ...
10.05.2011 03:47
Мъдра история, Ерато. Нещо повече, когато избираме положителното отношение към света, светът също започва да се държи по-положително към нас. Поздрави :)
цитирай
9. анонимен - Така е, но на практика е трудно.
10.05.2011 07:54
Така е, но на практика е трудно.
цитирай
10. hristo27 - Чудесна история с още по-чудесено ...
10.05.2011 08:58
Чудесна история с още по-чудесено музикално допълнение!!!
Слънчев ден ти желая!
цитирай
11. sestra - Така е и е трудно, защото
10.05.2011 09:07
усилията ни запазват будни, далеч от вкоченяващата машиналност на бита. Мисля си го често.
цитирай
12. stela50 - Добро утро ,Ерато ...много пъти съм опитвала
10.05.2011 09:18
метода на Пепе - трудно е ,но е истина .Трябва сам да избереш ...
Великолепен постинг ! Поздрави и прегръдки ,миличка !
цитирай
13. mariani - Историята
10.05.2011 09:42
е хубава...но, дали е толкова лесно?...
Поздрави, erato
цитирай
14. scarlety - Привет,Ерато!:)
10.05.2011 09:43
Много красиво и цветно си ни поднесла тази история!
"Ние сами избираме дали да живеем пълноценно или не!"Така е!
Слънчев и успешен ден ти желая!
цитирай
15. pevetsa - Хареса ми изключително много. И ...
10.05.2011 10:16
Хареса ми изключително много. И истина е, сами вземаме решението си, и нашето отношение към околните, се връща към нас.
Аз избирам да съм добър със тях!
Прегръдщам си те Приятелко, и благодаря, за това че си била винаги добра с мен, и останалите.
цитирай
16. megg - Мъдрец е този Пепе!
10.05.2011 10:26
За жалост, понякога забравяме, че изборът си е наш!
Поздрав, Ерато, днес е слънчево и пролетно, не може да бъде по - добре! :)))
цитирай
17. martiniki - не е толкова лесно, но така е правилно!
10.05.2011 10:27
аз самата съм непоносимо позитивна, непоправима оптимистка, не бих могла иначе - да живея! не само да съществувам
цитирай
18. vostroto - Ерато:)
10.05.2011 10:43
Чудесна история, и много хубаво написана!
Ще ми се да имах такъв приятел като Пепе:). Не е лесно човек да е непрекъснато позитивен, но поне може да се стреми към неговото мъдро отношение към живота.
Поздрави!
цитирай
19. ckarlet - Човек в живота си се среща с трудн...
10.05.2011 10:44
Човек в живота си се среща с трудности и ако не ги приеме по този начин е трудно да се продължи.
Поздрави за хубавата история, Еrato7!
цитирай
20. ognena71 - Хареса ми много. Поздрави за муд...
10.05.2011 14:50
Хареса ми много.Поздрави за мудесния постинг!
Чудесна история!
цитирай
21. neprosvet - Много ми хареса! Зареждащ постинг!
10.05.2011 15:00
Радвам се, че сподели с нас!
цитирай
22. karaiany - Прекрасен пост, Ерато ! Силата на ...
10.05.2011 15:18
Прекрасен пост , Ерато ! Силата на оптимизма е огромна и историята го показва така добре. Това решение взимаме не само сутрин - взимаме го всеки път , когато правим избор.Трудно е само в началото , след това става твоя природа. Много ми хареса начина на поднасяне ! Чудно ! :)
цитирай
23. karaiany - Прекрасен пост, Ерато ! Силата на ...
10.05.2011 15:20
Прекрасен пост , Ерато ! Силата на оптимизма е огромна и историята го показва така добре. Това решениевзимаме не само сутрин - взимаме го всеки път , когато правим избор.Трудно е само в началото , след това става твоя природа. Много ми хареса начина на поднасяне ! Чудно ! :)
цитирай
24. inel379 - :)
10.05.2011 19:10
В teacher.bg съм чела тази история и много й се радвах!
Направих го с удоволствие пак!
Ако се радваме на това, което имаме, докато следваме мечтите си, нагласата ни за живот ще е позитивна и по-лесно ще преминаваме през трудните моменти в него.
Можем да променяме това, което подлежи на промяна.
Естествено е да започнем от себе си.
Въпрос на личен избор!:)
Музикалното оформление е страхотно!:)
Усмихната вечер за теб, дете на любовта!:)
цитирай
25. naidobriq - Прекрасно.Много добро оформление.
10.05.2011 21:43
Благодаря,че го сподели с нас..Поздрав
Лека вечер Ерато..
цитирай
26. kometapg - Невероятно позитивно и зареждащо! ...
10.05.2011 22:16
Невероятно позитивно и зареждащо! Благодаря ти!:)
цитирай
27. dmv - Пепе не е избрал да живее,просто е трабвало да остане жив,нарича се късмет,Гошо дето го ударила тухля и се споминал на място..той какво е избрал?!...
10.05.2011 22:19
инак живееш,за да се събудиш от съня в отвъдното,там бил истинският живот,така казват много от индианските племена:)
цитирай
28. monaliza121 - Привет, Ерато! Хубава приказка за ...
10.05.2011 22:33
Привет, Ерато! Хубава приказка за позитивната мисъл, която посята дава добри плодове.:))
цитирай
29. yotovava - Важно е по кой път ще тръгнеш,
10.05.2011 22:43
хубава е твоята приказка :)))))))))))))))))
Валя
цитирай
30. fartuni2011 - Напълно вярно!Винаги се изправяме ...
10.05.2011 23:04
Напълно вярно!Винаги се изправяме пред избор.Хареса ми.Дано повече хора изберат да живеят достойно.
цитирай
31. babaelenica - Другото ми име е Пепина :)))
11.05.2011 02:52
Някой да не е разбрал? :))))
цитирай
32. alexs - Важното е да се мисли позитивно
11.05.2011 06:45
Изхoд винаги има!
Приятен ден Ерато :))
цитирай
33. erato7 - Мислите ни творят и света, и нас. ...
11.05.2011 07:27
zebb написа:
Мислите ни творят и света, и нас. Поздрави, Ерато! :)


Така е, zebb!:) Но знаеш ли колко много хора не осъзнават това?:) Благодаря ти, че си бил тук!
цитирай
34. erato7 - Мъдра история, Ерато. Нещо повече, ...
11.05.2011 08:25
malkiatprintz написа:
Мъдра история, Ерато. Нещо повече, когато избираме положителното отношение към света, светът също започва да се държи по-положително към нас. Поздрави :)


Дано все повече хора осъзнаят това, защото немалка част винаги търсят причините извън себе си и винаги са клонни да обвиняват другите.:) Поздрави и за теб и ти благодаря за коментара!
цитирай
35. erato7 - Така е, но на практика е трудно. Т...
11.05.2011 08:26
kushel написа:
Така е, но на практика е трудно.


Трудно е, но трябва да се стремим към добротата, Куш!:) Благодаря ти, че беше тук!
цитирай
36. erato7 - Чудесна история с още по-чудесено ...
11.05.2011 08:28
hristo27 написа:
Чудесна история с още по-чудесено музикално допълнение!!!
Слънчев ден ти желая!


Аааа, музикалното изпълнение си остава вечно зелено, Ице! Радвам се, че ти хареса постинга!
цитирай
37. erato7 - усилията ни запазват будни, далеч ...
11.05.2011 08:29
sestra написа:
усилията ни запазват будни, далеч от вкоченяващата машиналност на бита. Мисля си го често.


Колко добре си го казала, сестричке, -"вкоченяващата машиналност на бита"!!! Благодаря ти!
цитирай
38. erato7 - метода на Пепе - трудно е, но е ист...
11.05.2011 08:32
stela50 написа:
метода на Пепе - трудно е ,но е истина .Трябва сам да избереш ...
Великолепен постинг ! Поздрави и прегръдки ,миличка !


Винаги съм усещала твоята добронамереност, миличка! Затова си те обичкам!:)
цитирай
39. erato7 - е хубава. . . но, дали е толкова ле...
11.05.2011 08:33
mariani написа:
е хубава...но, дали е толкова лесно?...
Поздрави, erato


Никак не е лесно, но съвестта ни трябва да е будна, mariani! Благодаря ти, че беше тук!
цитирай
40. erato7 - Много красиво и цветно си ни подн...
11.05.2011 08:36
scarlety написа:
Много красиво и цветно си ни поднесла тази история!
"Ние сами избираме дали да живеем пълноценно или не!"Така е!
Слънчев и успешен ден ти желая!


Не, миличка, тази история получих на електронната си поща в ppt формат, аз я превърнах в PNG, за да мога да я споделя с приятелите си тук, в блога.
Нека е светъл денят ти!
цитирай
41. erato7 - Хареса ми изключително много. И ...
11.05.2011 08:39
pevetsa написа:
Хареса ми изключително много. И истина е, сами вземаме решението си, и нашето отношение към околните, се връща към нас.
Аз избирам да съм добър със тях!
Прегръдщам си те Приятелко, и благодаря, за това че си била винаги добра с мен, и останалите.


Алекс, изключително много ме развълнува твоят коментар! Сърдечни поздрави за теб и красивото ти семейство! Винаги бъдете щастливи!
цитирай
42. erato7 - За жалост, понякога забравяме, че ...
11.05.2011 08:42
megg написа:
За жалост, понякога забравяме, че изборът си е наш!
Поздрав, Ерато, днес е слънчево и пролетно, не може да бъде по - добре! :)))


Ааа, ето, че подходът на Пепе ти е подействал "заразно", Меги:))))) Винаги трябва да гледаме от положителната страна на нещата и да вярваме, че всяко сложно нещо може да бъде сведено до две прости и да има добър изход!:)
цитирай
43. erato7 - аз самата съм непоносимо позити...
11.05.2011 08:44
martiniki написа:
аз самата съм непоносимо позитивна, непоправима оптимистка, не бих могла иначе - да живея! не само да съществувам


Пожелавам ти винаги да си такава, martiniki! Благодаря ти, че беше тук!
цитирай
44. erato7 - Чудесна история, и много хубаво ...
11.05.2011 08:47
vostroto написа:
Чудесна история, и много хубаво написана!
Ще ми се да имах такъв приятел като Пепе:). Не е лесно човек да е непрекъснато позитивен, но поне може да се стреми към неговото мъдро отношение към живота.
Поздрави!


Радвам се, че си бил тук, приятелю! Да, трябва да се стремим към ДОБРОТАТА!
Слънчев и позитивен ден!
цитирай
45. erato7 - Човек в живота си се среща с трудн...
11.05.2011 08:48
ckarlet написа:
Човек в живота си се среща с трудности и ако не ги приеме по този начин е трудно да се продължи.
Поздрави за хубавата история, Еrato7!


Сърдечни поздрави и за теб, миличка! Радвам се, че прочете историята на Пепе!
цитирай
46. erato7 - Хареса ми много. Поздрави за муд...
11.05.2011 08:49
ognena71 написа:
Хареса ми много.Поздрави за мудесния постинг!
Чудесна история!


Благодаря ти, че се отби при мен и прочете тази притча, Огнена!:)
цитирай
47. erato7 - Радвам се, че сподели с нас! Аз ...
11.05.2011 08:50
neprosvet написа:
Радвам се, че сподели с нас!


Аз пък ти благодаря, че беше тук и прочете, neprosvet!:)
цитирай
48. erato7 - Прекрасен пост, Ерато ! Силата на ...
11.05.2011 08:52
karaiany написа:
Прекрасен пост , Ерато ! Силата на оптимизма е огромна и историята го показва така добре. Това решение взимаме не само сутрин - взимаме го всеки път , когато правим избор.Трудно е само в началото , след това става твоя природа. Много ми хареса начина на поднасяне ! Чудно ! :)


Добри приятелю, БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
49. erato7 - В teacher. bg съм чела тази история и ...
11.05.2011 08:54
inel379 написа:
В teacher.bg съм чела тази история и много й се радвах!
Направих го с удоволствие пак!
Ако се радваме на това, което имаме, докато следваме мечтите си, нагласата ни за живот ще е позитивна и по-лесно ще преминаваме през трудните моменти в него.
Можем да променяме това, което подлежи на промяна.
Естествено е да започнем от себе си.
Въпрос на личен избор!:)
Музикалното оформление е страхотно!:)
Усмихната вечер за теб, дете на любовта!:)


Любима моя, винаги ме просълзяваш с твоето обръщение към мен: "дете на любовта". Това ми говори много...
цитирай
50. erato7 - Благодаря, че го сподели с нас. . ...
11.05.2011 08:55
naidobriq написа:
Благодаря,че го сподели с нас..Поздрав
Лека вечер Ерато..


Ани, радвам се, че прочете историята на Пепе! Светъл ден за теб!:)
цитирай
51. erato7 - Невероятно позитивно и зареждащо! ...
11.05.2011 08:57
kometapg написа:
Невероятно позитивно и зареждащо! Благодаря ти!:)


Това бе целта ми, Светличка, точно така да ви въздейства тази история. Всеки от нас в даден момент е имал нужда да прочете нещо подобно. Благодаря ти, че си била тук!
цитирай
52. erato7 - инак живееш, за да се събудиш от съня ...
11.05.2011 09:04
dmv написа:
инак живееш,за да се събудиш от съня в отвъдното,там бил истинският живот,така казват много от индианските племена:)


Ами такава е била съдбата на Гошо:))), но до голяма степен той самият й е повлиял, за да се стекат нещата така при него:) А за отвъдното съм чувала, че там е по-хубаво, но още не съм порасла аз...
цитирай
53. erato7 - Привет, Ерато! Хубава приказка за ...
11.05.2011 09:05
monaliza121 написа:
Привет, Ерато! Хубава приказка за позитивната мисъл, която посята дава добри плодове.:))


Всеки от нас иска да бере добри плодове, затова трябва да сее доброта!
цитирай
54. erato7 - хубава е твоята приказка :)))))...
11.05.2011 09:07
yotovava написа:
хубава е твоята приказка :)))))))))))))))))
Валя


Вале, приказката не е моя, но ми хареса и реших да я споделя с приятелите си тук в блога.:)
цитирай
55. erato7 - Напълно вярно!Винаги се изправяме ...
11.05.2011 09:10
fartuni2011 написа:
Напълно вярно!Винаги се изправяме пред избор.Хареса ми.Дано повече хора изберат да живеят достойно.


И аз това си казвам, Ели! Дано!:)
цитирай
56. erato7 - Някой да не е разбрал? :)))) Ех, ...
11.05.2011 09:11
babaelenica написа:
Някой да не е разбрал? :))))


Ех, сладурска бабичка си ти! Отсега нататък ще те наричам Пепина!:))))
цитирай
57. erato7 - Изхид винаги има! Приятен ден ...
11.05.2011 09:13
alexs написа:
Изхид винаги има!
Приятен ден Ерато :))


Да, така е, Алекс! И най-сложното нещо може да бъде сведено до две прости, и да се намери правилен изход!:) Слънчев ден за теб!:)
цитирай
58. bven - Чуден пример -
11.05.2011 21:00
особено за нас!
Да изберем с желание!
Хубава вечер, erato7!
цитирай
59. 4aiotgluhar4e - Обожавам го този Пепе! Най-много ...
11.05.2011 23:46
Обожавам го този Пепе! Най-много заради това, че обича живота и не тормози околните със себе си. Това ние, българите, масово не го умеем. За съжаление!
цитирай
60. irage - Erato7,
12.05.2011 14:00
привет! Тази история може да се хареса само на хора, които сами правят своя избор като теб - позитивни и изпълнени с любов! Историята ми напомни друг мой любимец Дейл Карнеги и неговото "Когато съдбата ви връчва лимон, постарайте се да си направите от него лимонада!" Целувам те :)
цитирай
61. hope17 - Най-накрая нещо по моята специалност
12.05.2011 15:49
и с моето вътрешно убеждение в този блог. Това е начин на живот, разбирането, че всичко в твоя микросвят зависи от теб, че винаги имаш възможност да избереш да продължиш или да се откажеш, че винаги можеш да сложиш черни или светли очила, че винаги можеш да кажеш "да" вместо "не"- на света, на себе си, на другите....ето това е ключа към нашия човешки живот - за щастие, успех и най-важно - ключ към огромното удовлетворение да избираш винаги живота. Защото той се изразява чрез нас, а ние се проектираме чрез избора, който правим ежедневно. Миличка, нямам какво повече да добавя, освен че избора ти е фантастичен :) Благодарна съм ти много, за което! Целувам те :)))))
цитирай
62. erato7 - особено за нас! Да изберем с же...
12.05.2011 21:17
bven написа:
особено за нас!
Да изберем с желание!
Хубава вечер, erato7!


Винаги да гледаме от положителната страна на нещата, Мери!:) Хубава вечер и за теб!
цитирай
63. erato7 - Обожавам го този Пепе! Най-много ...
12.05.2011 21:18
4aiotgluhar4e написа:
Обожавам го този Пепе! Най-много заради това, че обича живота и не тормози околните със себе си. Това ние, българите, масово не го умеем. За съжаление!


Наистина за съжаление! Но пък човек се учи през целия си живот! Благодаря ти, че беше тук, Чайче!:)
цитирай
64. erato7 - привет! Тази история може да се х...
12.05.2011 21:21
irage написа:
привет! Тази история може да се хареса само на хора, които сами правят своя избор като теб - позитивни и изпълнени с любов! Историята ми напомни друг мой любимец Дейл Карнеги и неговото "Когато съдбата ви връчва лимон, постарайте се да си направите от него лимонада!" Целувам те :)


Радвам се, че и ти прочете тази история, Ирка, защото ти си една от приятелките ми тук! Прегръщам те с обич!
цитирай
65. erato7 - и с моето вътрешно убеждение в този ...
12.05.2011 21:24
hope17 написа:
и с моето вътрешно убеждение в този блог. Това е начин на живот, разбирането, че всичко в твоя микросвят зависи от теб, че винаги имаш възможност да избереш да продължиш или да се откажеш, че винаги можеш да сложиш черни или светли очила, че винаги можеш да кажеш "да" вместо "не"- на света, на себе си, на другите....ето това е ключа към нашия човешки живот - за щастие, успех и най-важно - ключ към огромното удовлетворение да избираш винаги живота. Защото той се изразява чрез нас, а ние се проектираме чрез избора, който правим ежедневно. Миличка, нямам какво повече да добавя, освен че избора ти е фантастичен :) Благодарна съм ти много, за което! Целувам те :)))))


Липсваше ми твоят коментар, Реничка!
Всяко едно равновесие, свързано с хора, е много крехко и, ако го искаме, трябва да полага ме грижи. Трябва да го виждаме във съзнанието си, че е устойчиво и то ще бъде такова. Пак опираме до избора.
И аз те целувам, скъпа!

цитирай
66. iliada - Много позитивна и интересна история.
12.05.2011 22:19
Да можеш да вземеш на време правилното решение е от решаващо значение!
Хубава вечер ,мила!
цитирай
67. tili - Как красиво си
13.05.2011 00:00
оформила тази позната история!
Избирам да съм в Temple of the King:)))
цитирай
68. radi73 - Поздрави за хубавата история!
13.05.2011 16:17
Поздрави за хубавата история!
цитирай
69. erato7 - Да можеш да вземеш на време прави...
15.05.2011 08:39
iliada написа:
Да можеш да вземеш на време правилното решение е от решаващо значение!
Хубава вечер ,мила!


Хубав неделен ден от мен!
цитирай
70. erato7 - оформила тази позната история!...
15.05.2011 08:42
tili написа:
оформила тази позната история!
Избирам да съм в Temple of the King:)))


О, миличка, оформлението съвсем не е мое дело - не знам на кого е и на мен ми харесва. Аз просто смених формата от ppt го записах в PNG, за да мога да кача тази история тук. Смятам, че е много полезна!
цитирай
71. erato7 - Поздрави за хубавата история! ...
15.05.2011 08:44
radi73 написа:
Поздрави за хубавата история!


Ради, добре дошла при мен! Радвам се, че и ти прочете историята на Пепе. Има на какво да се научим!:)
цитирай
72. explorer - но къде са такива хора? как да ги о...
15.05.2011 12:49
но къде са такива хора? как да ги открием?
всички ние искаме да имаме подобни приятели, но като че ли ние самите не можем да бъдем такива за другите, че и за себе си...
а е толкова просто - въпрос единствено на избор :-)
чудесна история!
цитирай
73. mt46 - Поздрав -
15.05.2011 13:49
за добрия избор!... Допада ми твоята позитивност!... :))
цитирай
74. mariposatracionera - Текстът е тoлкова хубав, силен и ...
15.05.2011 15:59
Текстът е тoлкова хубав, силен и поучителен, мила erato7!
Дано всеки от нас има тази сила на духа във важни драматични мигове!
Благодаря ти!
цитирай
75. priqtel12 - Чудесна история.
28.05.2011 09:42
Никога досега не съм я чела и го направих с удоволствие. Нужно ми беше да прочета нещо такова, точно в този момент , радвам се, че ме "намери" твоят постинг точно в подходящия момент. БЛАГОДАРЯ!
Смятам, че това е история, която е нужно да бъде препрочитана често.
Приятелска прегръдка от мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: erato7
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2764037
Постинги: 192
Коментари: 7623
Гласове: 102174
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031