Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2018 14:49 - Стига, достатъчно!
Автор: leonleonovpom2 Категория: Спорт   
Прочетен: 3277 Коментари: 10 Гласове:
28

Последна промяна: 12.08.2018 16:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Спомням си това от годините, когато бях запален по футбола?!
Беше през лятото, на игрището имаше много запалянковци.  Една висока топка преминаваше  покрай  мен . Протегнах крак и я свалих на земята, все едно ,че го направих с ръка? Никакъв циркаджилък, просто нямаше друга възможност.
Избухнаха аплодисменти! Те продължиха и при всяко мое следващо докосване на топката! Объркваха ме!
Един от съотборниците притича при най-  бурно аплодиращите и се обърна към тях точно с тези думи:

- Стига, достатъчно!
Той е пълен с такива номера, че ще ви се счупят ръцете , да му ръкопляскате!.....

Спомням си и друг случай! С Х. Бяхме  се  уговорили да отидем на плаж. Аз ще чакам на тренировъчното игрище.
Естествено, използвах времето за тренировка с любимата баскетболна топка, на бос крак! После футболната ми  изглеждаше лека, като перце...

Но Х. закъсняваше.... Реших да премина към специалитета-фалове.  Зад вратата имаше ооромна локва от валялия наскоро дъжд.  Определих си ,че при първото попадане на топката в нея,приключвам и се прибирам

Но при първия удар уцелих гредата.  Това се случи и при втория? И вече се амбицирах, да целя гредите! Не помня колко пъти се случи, преди топката да цопне в локвата!?Както бях решил, избърсах я след това и се прибрах в къщи

Вечерта се срещнах с Х..  Гледаше ме особено?
Попитах, защо не е изпълнена уговорката? Отговори, че напротив, аз съм забравил за нея,  зает с целене на гредите на вратата?!.  Постоял / а малко, и като се  разбрало ,че имам по-важна работа,  си тръгнал / а....



Гласувай:
28


Вълнообразно


1. kvg55 - leonleonovpom2,
12.08.2018 17:46
Жалко че такъв талант не се е доразвил.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
12.08.2018 18:49
kvg55 написа:
Жалко че такъв талант не се е доразвил.


Талант, едва ли!
Но с много труд, дойде и качеството
Но точно тогава се и отказах Не съжалявам, навреме го направих, наблегнах на професията
Съдбата в случая се оказа справедлива! Компенсира ме в нея Защото постигнатото в професията се равнява на футболист в националния отбор, което по ред причини нямаше как да се случи!
Благодаря ти за отзива!

Хубава вечер!
цитирай
3. apostapostoloff - И Русти е голям футболист!
13.08.2018 11:36
Гледал съм го в титулярни състав на “Септември“ преди години.
цитирай
4. zaw12929 - КЪСМЕТ: " уцелих гредата. ...
13.08.2018 12:01
КЪСМЕТ: " уцелих гредата. Това се случи и при втория? И вече се амбицирах, да целя гредите! Не помня колко пъти се случи, преди топката да цопне в локвата!?Както бях решил, избърсах я след това и се прибрах в къщи... "
КЪСМЕТ И УПОРИТОСТ- ПОЗДРАВИ!
цитирай
5. krumbelosvet - Поздрави!
13.08.2018 12:13
Не знаех, че обсъждам футболни теми с професионал. Занапред ще внимавам повече.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Гледал съм го в титулярни състав на ...
13.08.2018 13:49
apostapostoloff написа:
Гледал съм го в титулярни състав на “Септември“ преди години.

" Септември, или "Червено знаме", Апостолов!
Сигурно смята ,че съм го финтирал някъде и затова е така злопаметен!?
Но може и да му плащат, в швейцарски франкове!
Какво ли ме интересува?!

Хубав ден!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
13.08.2018 13:56
zaw12929 написа:
КЪСМЕТ: " уцелих гредата. Това се случи и при втория? И вече се амбицирах, да целя гредите! Не помня колко пъти се случи, преди топката да цопне в локвата!?Както бях решил, избърсах я след това и се прибрах в къщи... "
КЪСМЕТ И УПОРИТОСТ- ПОЗДРАВИ!


Да, упоритостта си я имах, с времето дойдоха и качествата
Но не съжалявам ,че се отказах Играех за удоволствие, не за постижения

Хубав ден, Зав!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
13.08.2018 14:04
krumbelosvet написа:
Не знаех, че обсъждам футболни теми с професионал. Занапред ще внимавам повече.


Професионално е може би разбирането ми за играта и писането във вестниците ?Сега
Да, ,говорят за журналиста Впрочем, след като нещата ми се публикуват във вестник-журнал, редно е да ме приемат за такъв
Но го правя за удоволствие и обикновено за заслужил футболист, като Котков например или за приятел, като " бате Рали"!
Но изглежда ,че разбирам все пак, след като за Световното познах седем от осемте четвъртфиналисти-Единствената грешка беше Хърватска, за сметка на Германия

хубав ден!
цитирай
9. ard - Здравей leon,
14.08.2018 12:36
Интересен спомен. И поведението на Х. е особено.

Любопитно ми стана кой е Х.?

цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Маги!
14.08.2018 13:22
ard написа:
Интересен спомен. И поведението на Х. е особено.

Любопитно ми стана кой е Х.?



Според мен, с женския си усет си разконспирирала Х.
Все пак съм длъхен, да ти отговоря по някакъв начин!

Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9109562
Постинги: 1345
Коментари: 29579
Гласове: 102361
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031