Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 10:55 - "Децата" на капитан Грант в България
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4824 Коментари: 94 Гласове:
35

Последна промяна: 15.06.2018 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimage

image





Гласувай:
37



1. starforlife - Естествено, далеч съм идеята да вменявам, че въпросните служебни благинки, ги дава всеки амерковски работодател в България и на всеки свой кадър.
15.06.2018 10:57
Но съм запознат с около 20-тина "Грантаджийски" работодатели в родината ни и отговорно мога да заявя, че работна заплата под 1600 лева няма.
И това е долната граница при персонала по поддръжката на чистотата.
За горна няма да споменавам, защото да не комплексирам нЕкои другари тук, но само ще кажа, че годишните бонуси достигат 6 цифрени суми, а вие си правете сметка.

ПС: Каква е снимката в постинга ли?
ЧИСТА ЕБАВКА!
С фактите, че:
- Преди повече от 3 години рашите УЖ създадоха "свой" (кавичките са защото го направи Китай естествено) смартфон, който щеше да превзема света, защото (смЕх!) не отстъпвал на Айфон!?!?
Но уви - както всяко рашко нещо - поредната празнословна пропаганда, която така и я няма на хоризонта.

- Преди повече от 3 години рашите УЖ създадоха "свой" (кавичките са защото го направи Китай естествено) процесор, който щеше да превзема света, защото (смЕх!) не отстъпвал на Интел!?!?
Но уви - както всяко рашко нещо - поредната празнословна пропаганда, която така и я няма на хоризонта.

Сега чакам да мине дори 2019-та, за да покажа, че "новата Волга", концепция (подчертавам) 2018-та - просто ще пие кафе със смартфона и процесора им.
цитирай
2. vaquero - starforlife,
15.06.2018 10:59
Ей, големи самаряни тез хамерикански компании.
цитирай
3. starforlife - ~ 2. vaquero
15.06.2018 11:07
Така е! Факт!
За разлика от рашките.

А на който не му се вярва...
Ами да не се крие от срещи, които сам дори определя, а да се изправвя фейс ту фейс и би могъл да се убеждава с очите си.
цитирай
4. germantiger - в постигна на валери за световното писах това, което човека изтри няколко пъти, но аз ще поствам пак и пак :D
15.06.2018 11:38
3. germantiger - финално КЪМ ВЕНЦИВАЛЕРИ
11:26

лужники е правен с пари на фифа, по западен модел и подобие - това е запад

лужники разбира се НЕ е върха, но з ате явно е

да те питам

кога РУСКИ АВТОМОБИЛ ЩЕ Е МАЗЕРАТИ И МЕРЦЕДЕС И БМВ

кога ще си купя УРСКИ КЛИМАТИК по-качествен от моите панасоник

кога руските телевизори ще са най- световни

кога руските компютри ще изместят dell, hp, apple, mac

кога руските телефони ще ударят в земята световните

понеже говорим за материалното - кога?

КОГА бе?

русия кога последно беше световен шампион по футбол?

......

убеден съм, че руските домакини ще са добронамерени и сърдечни - това руснаците го могат - факт

НАДЯВАМ СЕ ДА НЯМА АТЕНТАТИ

ако не дай Бог такива се случат - лично аз НЯМА да виня домакините, както предполагам ще зпаочнат някои блогъри
цитирай
5. vmir - Знам руска компания в Пловдив,
15.06.2018 11:54
в която приблизително 80% от персонала са на минимална работна заплата повече от десетилетие. Как е възможно ли? Ми, вярвайте си в "Децата на капитан Грант" и не ви трябва да питате защо в други компании получават в пъти повече... Нали сте абонирани за истините от последна инстанция. Но, за Нова Гадина, Дед Мороз ще ви донесе като премия жизнено важната ви усмивка пред строя, хем без ненавистното капиталистическо "ХОХОХО".

Защото вие сте солта на земята - строители на новата ера, които ще унищожат богатите и даже парите ще унищожите, защото в новата ера ще ви доставят без гнусните пари всичко - дори и онова, което не сте се сетили да пожелаете, защото ще има кой да измисля какво още бихте пожелали и да ви го доставя диксретно, докато вие великодушно го критикувате, че прекалено много глези пословично скромната ви персона...
цитирай
6. starforlife - ~ 4. germantiger
15.06.2018 11:56
germantiger написа:
...
убеден съм, че руските домакини ще са добронамерени и сърдечни - това руснаците го могат - факт

НАДЯВАМ СЕ ДА НЯМА АТЕНТАТИ

ако не дай Бог такива се случат - лично аз НЯМА да виня домакините, както предполагам ще зпаочнат някои блогъри

Аз също, Митак!
Аз също вярвам, "че руските домакини ще са добронамерени и сърдечни" и това никой не го оспорва.
Аз също съм на мнение, че "това руснаците го могат".
И когато осмивам Русия, аз осмивам държавната й политика, водеща до това една безумно богата като природни ресурси (а и човешки всъщност) - да е безумно бедна, изключая онзи 1% по върховете на властта и олигархията.
Имнно тя (властта, олигархията) прави така, че руските автомобили да са дялани с тесла и никога да не могат да достигнат съвършенството на "Мазерати", "Мерцедес" и т.н.
Именно тя (властта, олигархията) прави така, че (писал съм го вече) "победена" Германия да е в желанието на всеки нормален човек от бившия соц-лагер като дестинация за живот, а "победителката" Русия да отблъсква до ужас, че някой ден какъвто е комик Живота - на каторга там може да ни изпрати.
(Каторга е в преносен смисъл. С идеята не като изпратени на заточение в затвор, а като шега на Живота именно там да ни запрати кариерата и при все, че сме добре платени (иначе кой нормален би отишъл) - да сме затворници на обстановка, в която не искаме да живеем)

Та такива ми ти работи, Митак.
И тук е момента да кажа на русофилите, че аз пуснах "няколко" "прочита" но постинга ти, защото ти наистина заслужаваш.
Първо - защото предоставяш алтернатива, а не да се изблейкват предимно проруските шитни на въпросната "първа".
Второ - защото постингите ти са плод на четене и личен труд и то къртовски, а не като техните - три изречения на кръст (съдържащи обезателно руски думи-шитни), една глупендерска картинка и... ха ха ха - песен на "така звучния и разни други подобни бля-бля" руски език.
цитирай
7. starforlife - ~ 5. vmir
15.06.2018 12:03
vmir написа:
Нали сте абонирани за истините от последна инстанция. Но, за Нова Гадина, Дед Мороз ще ви донесе като премия жизнено важната ви усмивка пред строя, хем без ненавистното капиталистическо "ХОХОХО".

Ами виж сега...
В основната компания, в която работя - за Нова година (още по Коледа) беше изплатена 13-та заплата (при стотици персонал и заплати м/у 1400 и 5000 лева всеки да си прави сметка колко "спести" омразния Западняк).
В другите две имаше подаръци (квалитени вина, пуйка, лакомства...). На стойност не по-малка от 200 лева.
Банкети за целия колектив с подсигурен фирмен транспорт, естествено.

Просто за едни Коледни и Новогодишни празници.
От бели хора - за бели хора.

Ти заговори за това - аз казах как е при мен и куп мои Приятели, работещи в други западни компании.
Иммената им да цитирам ли?
цитирай
8. starforlife - И понеже аз като бял човек ще излезна да хапна навън...
15.06.2018 12:18
И понеже има разни тук, твърдящи, че видиш ли плюсчетата (баси колко са ми важни значи) и т.н. са от мои клонинги, а те, плюсчетата, вече са 4...
Та да пусна списъка на прочелите към момента постинга.
Все мои клонинги, баси.

Последни 20 регистрирани посетителя (прочели постинга към момента):
12:06 - xubavka
11:57 - get
11:36 - germantiger
11:35 - nikita8888
11:34 - vmir
11:09 - vaquero

А защо тогава прочитите са 80 ли?
Ами честно да ви кажа:
- нито ми дреме колко са истински и колко някой се е върнал и надникнал повече пъти само да види как се коментира...
- нито ми дреме дали хората тук ще се научат да правят нещата по правилния начин...
И това е просто, защото самите домакини са лузъри, които не държат нещата да са поставени в правилна рамка, та що остана до потребителите.
цитирай
9. vmir - 7. starforlife, Знам, бе Жоро,
15.06.2018 12:31
Кой може да бъде по-изкушен от мен да гледа на бизнеса като на оптимизационна математическа задача, в която оптималните стойности на факторите предопределят екстремума на критерия за оптимизация? Но можеш ли да убедиш хора, чиито светоглед е фундаментално неадекватен и могат да си обяснят бизнеса толкова, колкото мравката върху клавиша на лаптопа може да си обясни действието му?
цитирай
10. germantiger - ...
15.06.2018 12:46
Пръво благодаря за оценката, но не я заслжавам въобще в тази степен - труда ми едва ли е къртовски, а за мен е удоволствие да чета всеки ден поне 100-200 стр. доза която съм си определил, понякога стигам до 400 или 600 макс като се увлека, без това да ми е самоцел

Второ - да благодарим на авторите които чета - обикновено чета западняци най-вече що иде реч за войната, но в случая на тия ми преводи автора е руски, а следващия по който ще продължа серията постинги пак ще е руснак

Трето - аз не съм в час с бизнеса в днешна БГ с всички плюсове и минуси и споменатото от теб за американската фирма е потресаващо в добри смисъл на думата за бг условията, дай боже повече такива рабптодатели без значение националността

Четвърто - стремежа към истина и детайл който ти имаш, който според мен обладават каествените хора и аз държа в себе си на него - ти позволява да заявиш това хубавото за руснаи цте, което мисля и аз

ТО НИЕ С РУСНАЦИТЕ ПОЧТИ НЯМАМЕ ПРОБЛЕМ В ЖИВОТА, ПРОБЛЕМА Е С ДРУГАРИТЕ В БЛОГА :D точно така е впрочем
цитирай
11. vmir - 10. germantiger,
15.06.2018 13:08
germantiger написа:

ТО НИЕ С РУСНАЦИТЕ ПОЧТИ НЯМАМЕ ПРОБЛЕМ В ЖИВОТА, ПРОБЛЕМА Е С ДРУГАРИТЕ В БЛОГА :D точно така е впрочем


Съгласен! Ако другарите имаха мяра в извъртането и натрапването на лъжите си, Русия едва ли би била заплаха за България. Но да се бият в гърдите с тероризма на съпартийците си и да плашат с повтарянето му е твърде прекалено, за да си прави илюзии човек, че при руско-кримски изблик на чувства към техните фенове тук, последните ще се ръководят от българските закони или от български национални интереси. Колко пъти в историята това се е случвало досега, че да се вярва на бабини деветини ала ВВ1951?
цитирай
12. starforlife - ~
15.06.2018 14:00
~ 9. vmir
Знам, че знаеш бре, Любо.
Просто ме кефи да дразнителствувателствувам С ФАКТОЛОГИЯ (която нЕкои наричат "битовизми"), защото това е най-смешното тук: комплексираните хорица се самонаказват вследствие на невъзможността адекватно да опонират на неща, които поради истинността си просто няма как да бъдат опонирани и оспорени.
Както казах - десетки са западните (предимно американски, но има и други - "Фесто" примерно - немска компания, която дава на стотици българи заплати по 2-3К с куп други благинки) компании, които реално повдигат стандарта в България.
Защото поне тези, с които аз контактувам (компании) - осигуряват достойна работа, при достойно възнаграждение, на все над 500-100 човека.
Това са над 50 000 души, предимно млади хора (под 35), имащи възможността да подсигурят семействата си на европейско ниво.
50 хил. български семейства!
Ако Раша дадеше такова препитание на половината дори...
Ако самата наша държава създаде такива условия, че българските работодатели да умеят да дават такива условия за труд и заплащане на поне 200 000 българи...
Ето ти оправията в България!
Защото всеки 3-ти в трудова възраст - ще получава толкова, колкото средния на Запад.
И България ще бъде просто Запад.


~ 10. germantiger
Първо - оценката ми е заслужена, като правя уточнението, че понеже бързах - не ми дойде правилната дума и употребих "къртовски". Исках да кажа, че влагаш определено старание при писането на постинги, те съдържат твои думи на 99% и са с определена полезност дори само и информативна да е.

Второ - ами именно. Ти четеш най-различни автори и имаш база за сравнение. Докато опонентите ти са захлупени в своя... марксистко-ленински лузъритет.

Трето - Ами факт, Митак. Написаното се отнася за сина ми, с когото като идваме по Варна - ще те запозная.
Кара 22-рата си година, работи във втора западна компания вече... Искам да кажа, че напусна предходната, защото просто в нашия бранш в началото е така: Хай-технологиците не се задържат повече от 2 години средно (това също е фактологическа истина) в една компания, защото същата им отеснява за нивото на Професионализъм, на който са постъпили и търсят нататъшно развитие. И така, докато достигнат ниво Сеньор, заплащането им стане доста над средното за Запада, и се установят за 10-тина години в една компания.
След това напускат и нея и основават своя.

Четвърто - Помниш ли загадката, която давах като подигравка спрямо посредствено гугълващите лузъри тук? Тази за... ще цитирам след малко пак.
Ами това е истина винаги било за мен: Детайлите са изключително важно нещо за сериозните... персонажи - ха ха ха
Давам ти пример: Преди два постинга показах снимки на воден охладител на най-добрата фирма в сегмента. Амерковска естествено.
Какво се получи?
Реално се оказа, че охладители за най-новия процесор на AMD - Ryzen Threadripper... НЯМА!
Просто все още няма на пазара, защото това са скъпи процесори, които не се купуват все още масово дори на Запад.
Хората са направили брекети.
Тоест: Охладител за друг (предходния) модел сакет - да се адаптира за този на Тhreadripper-а.
Писах на фирмата още онзи ден, че съм поставен на колене в опита си да сглобя нова машина за същия този мой син.
И ето факт (Градски): От Щатите, за два дни, брекета вече е при мен (Ето снимка: ) и то като подарък!
Ето така работят (Градски) мерзките капиталисти - откликват живо и сериозно на проблемите на Клиентите си, а не...


~ 11. vmir
Национален интерес на всяка една държава трябва да е преди всичко просперитета на Нацията й и вече на второ място и независимостта й като цялостна концепция: и политическа и чисто икономическа.
Нашата многострадална Родина в това отношение няма далновидна политика по този въпрос, а типично се дупи (преди на раши - сега на амерковци) и то пречупено през призмата на задоволяване на първо място на чисто финансови аретити на тези, които имат глас при тези процеси.
В този ред на мисли - България все още няма Политици, нито Икономисти, а само шайка алчни гьон-сурати.
цитирай
13. starforlife - ~
15.06.2018 14:23
Под предходния ми постинг, в 11-ти коментар, vmir написа:
starforlife написа:
Че днес или утре (ти реши) ние ще изпием по една гениална "Корона", а "гениалните" блогови комплексари - само с кретенията под постингите си остават.


Утре, късния следобед, където и последния път.

Мисля, че става и дори ще те запозная с този 21-годишен младеж, спрямо когото описах някои неща от това какво е да работиш за западен мерзък капиталист в АйТи сектора в България. И то на ниво "Мид" (все още, засега).
цитирай
14. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя
15.06.2018 14:24
13:55 - barin
13:43 - vmir
13:07 - germantiger
13:05 - cefulesteven
12:50 - vmir
12:49 - cefulesteven
12:42 - germantiger
12:38 - vaquero
12:29 - germantiger
12:17 - vmir
12:06 - xubavka
11:57 - get
11:36 - germantiger
11:35 - nikita8888
11:34 - vmir
11:09 - vaquero
10:48 - vaquero
10:38 - vmir
10:00 - vmir
цитирай
15. getmans1 - Днес аз, като един делови и зает селянин съм решил да да си прехвърлям коментари /този от ЧП в отговор на Мерлин/ ....
15.06.2018 14:29
... „ 09:35 - . . . И на мен „въобще не ми се комен...
... И на мен „въобще не ми се коментира“ що е лайф и що е жизнь.
Не ми се коментира, що бивши наши братя от деколонизираните земи осяват с трупове пътя към гадните митрополии от които бяха освободени.
Хич не ми се коментира, що и европейските освободени народи бягат като дявол от таман от бившите си освободители.

Странна рабата, победителите пишат историята а живота я опровергава! “

цитирай
16. starforlife - ~ 15. getmans1
15.06.2018 14:46
А ти защо не пишеш винаги в кретенския си стил, м?
Нали знаеш, че сега този коментар ще бъде обявен за писан от мен, м?
Бъди проЗ! Такъв, какъвто им се иска да си на нЕкои другари тук!
Защото така те поддържат измамното си мнение, че тук все пак има по-проЗти от тях.
Е... Изненада... нЕма!
цитирай
17. cortana - Хайде привет и от мен! :)
15.06.2018 14:56
И набързо:
Честито ново назначение на Божката, Жоро! Да ти е жив и здрав все така да се доказва с достойнство и така да слави и теб - неговия основен учител и ментор. :)
Поздравчета! :)
цитирай
18. vmir - 13. starforlife,
15.06.2018 14:57
starforlife написа:

Мисля, че става и дори ще те запозная с този 21-годишен младеж, спрямо когото описах някои неща от това какво е да работиш за западен мерзък капиталист в АйТи сектора в България. И то на ниво "Мид" (все още, засега).


То и аз искам да те запозная с един 21 годишен младеж, който работи за западен мерзък капиталист в АйТи сектора в България. Обаче не съм сигурен дали ще стане, защото освен това преподава в СУ и е студент едновременно. В момента е в сесия, местоработите му са на много километри от къщи и една от друга, а аз започвам да му ремонтирам горивонагнетателната помпа на колата, защото не понасям "майстори" да се учат на колата му и затова ще мога да говоря спокойно с него едва късно довечера, щото ако опитам сега по телефона може и да ме отсвири.
цитирай
19. starforlife - ~
15.06.2018 15:17
~ 17. cortana
Като се прибереш - ще те черпаваме на патерица.
Нали се сещаш, че клипчето в по-предходния ми постинг, беше специален поздрав за теб?


~ 18. vmir
Ще се радвам да се запозная със сина ти, Любак, както и да ги запознаем двамата с моя. Ако не този път - то някой друг.
А за преподаването...
Ами именно това е едно от най-ценените неща при западните работодатели: Млад човек изявявал ли се е като преподавател и то в практически насочен сегмент - има две единици плюс при кантидатстване за работа.
А моят ги има - знаеш, преподаваШЕ (вече не, защото не остава време за толкова много неща) в СофтУни и то сериозни модули.
А в настоящия работодател, за да се класира - писах вече в коментар - мина 8 интервюта от какво ли не естество, от които реално само три бяха върху това как умее да програмира на пайтън и гоу - основно може би ще пише на тях.
Тоест: Хората са превърнали дори кандидатстването за работа в Изкуство.
Ама какво ли разбирам аз - тъпичкият била-охранител (дето знае на почти перфектно ниво 8 програмни езика и това какво леят тук празните лейки - ама никак не му влияе на нищо виртуално, а камо ли реално).
цитирай
20. анонимен - Това е начина
15.06.2018 15:17
да си запазиш и развиеш бизнеса. Не че американците го правят от голяма любов към служителите си - интересът е в основата. Но така трябва да бъде - мотивираш тези, които работят за теб. И им даваш крила, а не ги мачкаш.
ПП. Не искам да споменавам какво съм преживяла от български работодатели, преди да се открие европейската перспектива. Е, затова ще я защитавам със зъби и нокти!
цитирай
21. get - До 19. starforlife - ~ не, не "децата на капитан Грант" - нашите ... ?
15.06.2018 15:20
- Нашите пост-социалистически чуждо-фили ... не са "Деца на капитан Грант" - Не!

- Те са "деца на лейтенант Шмидт" от "Златния телец" на Илф и Петров :)))) !

https://www/watch?v=G0-sayCeOWw

- ето за този момент от Златния телец и ... 69 детей лейтенанта Шмидта - имам в предвид?
цитирай
22. starforlife - ~
15.06.2018 15:35
~ 20. angpiskova
Естествено, Анджи!
Далеч съм от наивитета да мисля, че амерковеца е дошъл тук, за да оправя социалното положение на част от българите, имащи УДОВОЛСТВИЕТО да работят за него.
Той е дошъл, защото България е меката на АйТи в момента в Европа и нивото ни е най-добро спрямо останалите в този регион.
Дошъл е, защото като плаща на сина ми въпросните 4К4 + другите социални благинки - същия му излиза наполовина на амерковския при същото качество на получаваното като труд.
Но това мен (и всеки нормално мислещ) ни най-малко не ме притеснява и грее.
За мен е важното да има повече такива "експлоататори", защото така нивото се вдига и постепенно се върви напред.
В едната фирма, в която работя има едно такова положение:
Тя плаща на нарочна фирма да следи развитието на работните заплати в сектора в България. И винаги държи заплатите с 20% над средните за сектора. (точно миналия месец имаше актуализация и моето специално възнаграждение се вдигна с 360 лева)
Тоест, развивайки се самият сектор нагоре - той се саморегулира откъм това да предоставя все по-добри и по-добри условия, за да запазва кадрите си.
А това в крайна сметка води до по-добри условия и на труд, и като възнаграждение за този труд в България.
Друг пример: Имам Приятели в амерковска компания в България (с многохиляден персонал), която на всеки явил се 30 минути по-рано на работа свой кадър, на момента дава като бонус 500ml. фреш от портокал.
И това реално подобрява качеството, защото човек започва работа с жерлание и отива с желание (а не, за да се подмазва) на работа и е освежен още с чекирането си.
По всяко време по време на работата си - може да отиде в кафето на компанията и да си пусне кафе и то "Лаваца" (а не нЕкво, колкото да се отбие номера) и хапне банан - никой не следи дали изяждаш 1 банан или 10.
И спрямо това за фрешовете: Това са стотици фрешове всеки ден.
И следствието: Друга пък фирма, наема 10-тина души персонал, за да прави ежедневно тези фрешове. Тоест - косвено разкрити нови работни места от АйТи-фирмата - в коренно различен сектор.
После: Нови свежи пари, постъпващи в друга пък фирма, която подсигурява портокалите за тези стотици литри фреш ежедневно.
И ето ти веригата, която прави нещо добро за доста и различни хора, само заради една естествена като разбиране за правене на Бизнес политика на АйТи фирма: да поощрява служителите си 30 мин. да идват по-рано на работа.
Яко, м?


~ 21. get
Здравей, Гет!
Засега само ще цитирам неокастрен линка, който даваш, а по-късно ще го и гледам:
https://www.youtube.com/watch?v=G0-sayCeOWw
А иначе...
Ами тъпотията на цЕлата интифа е, че именно рашите измислиха и първи започнаха хибридната война, просто защото не могат по друг начин да се котират.
Аз с факти показвам, че амерковеца няма смисъл да плаща изрично на тролове, за да поддържат някакъв рейтинг, просто защото фактите от практиката са такива, каквито ги показвам и самите служители в амерковските компании в Родината ни, стават крачещата реклама на същите компании и въобще амерковкият манталитет на мислене и действие.
За какво им е да плащат някой да говори колко са добри (работодатели, учине, бизнесмени и т.н.), при условие, че те СА добри и просто няма смисъл, защото това се вижда във всяка една сфера на каквото и да погледнеш?

Наскоро имах постинг-загатка. Ето този:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/05/shto-e-to.1611749
Той беше ебавка с новия рашки изтребител СУ.
Защо ебавка ли?
Ами защото не, че рашите нямат сила при военните технологии, но в болшинството от случаите работят с пропагандна информация, която В ПЪТИ приповдига нещата.
Сериозен руски учен и военен експерт се изказа, че просто рашите НЯМАТ необходимите материали (камо ли технологии) да произведат тези параметри, които ПРОПАГАНДНО (казах вече) лансират.
Освен това: Какво точно ще съгласува работата на ескадрилата във формацията откъм хардуер и софтуер?
Компютри на основата на техния процесор и русифицираната версия на Линукс?
Ах олан - като работещ от десетки години в АйТи сектора - и двете ми са пределно познати що за "мощ" имат.
цитирай
23. kvg55 - starforlife,
15.06.2018 15:49
Има разлика между теб, честният труженик и грантоедите от АзБ.
цитирай
24. vmir - 19. starforlife,
15.06.2018 15:55
starforlife написа:

~ 18. vmir
Ще се радвам да се запозная със сина ти, Любак, както и да ги запознаем двамата с моя. Ако не този път - то някой друг.

Разбира се, животът е пред нас и тях.

А това това от Гет за сина на лейт. Шмит е наистина много яко:

https://www.youtube.com/watch?v=G0-sayCeOWw
цитирай
25. starforlife - ~ 23. kvg55
15.06.2018 16:01
kvg55 написа:
Има разлика между теб, честният труженик и грантоедите от АзБ.

Абре, Градски...
СТИГА С ТОВА ЛИЦЕМЕРИЕ БРЕ!
ТЪПО Е ПРОСТО!
Като размяташ нЕк'ви твърдения - подкрепи ги ПОНЕ ВЕДНЪЖ С ФАКТИ ДЕ!

КОИ СА ТЕЗИ "ГРАНТОЕДИ ОТ АЗБ"?
К О И ?
Дай пример!
Колев38 ли? - Ами познавам ЛИЧНО човека и мога да ти кажа, че просто сте далеч от истината!
Гетманс1 ли? - Ами и с него се запознах и също ви гарантирам, че сте далеч от истинага!
Пискова ли?
Или Любо (вмир)?

ЦИТИРАЙ ЕДНО ИМЕ (НИК, АКО Е ОТ БЛОГА) ДЕ!
САМО ЕДНО!

Защото казах: Аз мога не да ти цитирам, а лично да те запозная не със стотици, а с хиляди "честни труженици" като мен, които работят за амерковски корпорации и не биха паднали и цент да вземат за подобни неща, за които НЯКОИ СИ ВМЕНЯВАТЕ, ЧЕ СЪЩЕСТВУВАТ!

ТАКАВА ПРАКТИКА ИМА ОТ СТРАНА НА РУСИЯ!

Знаеш ли например, че в момента тече дело, което Касперски заведе с/у Щатите, че изхвърлиха продуктите на компанията от федералните нива в САЩ?
А знаеш ли, че вече на две инстанции искът му е отхвърлен и "Касперски" остава аут от сегмента и с основание?

Хайде така, като мен - с фактология, ПОНЕ ВЕДНЪЖ ГОВОРИ!
А НЕ КАКТО ВИНАГИ: ЕДНО-ДВЕ ПОДМЕТНАТИ ИЗРЕЧЕНИЯ, БЕЗ ГРАМ ПОКРИТИЕ ВИДНО ОТ ФАКТИ, А НЕ МЪЛВИ!
цитирай
26. starforlife - ~ 24. vmir
15.06.2018 16:05
vmir написа:
Разбира се, животът е пред нас и тях.

А това това от Гет за сина на лейт. Шмит е наистина много яко:

https://www.youtube.com/watch?v=G0-sayCeOWw

Не ме дразни да прекъсна работата си и да го изгледам сега.
Защото е различно това да издиктувам коментар за 10 секунди, от това да изгледам пък дори и кратък да е клип.

А за Гет...
Гет е интелигентен и начетен човек, който много прямо, точно и фактологически поставя на мястото им, в снянката на магданоза, дървените философи, защитаващи позициите си с по 1-2 овчи изречения.
цитирай
27. get - Ами тъпотията на цЕлата интифа е, ...
15.06.2018 16:25
starforlife написа:

Ами тъпотията на цЕлата интифа е, че именно рашите измислиха и първи започнаха хибридната война, просто защото не могат по друг начин да се котират.


- За това го пише в началото на миналият век руският генерал и военен теоритик Свечин ... но казва, че са го ЗАИМСТВАЛИ КАТО ЧЕЛЕН ОПИТ ОТ ТАТАРИТЕ!

- От мои изследвания СТИГАМ ДО ИЗВОДА ... че през ПЕТНАДЕСЕТИ ВЕК "Ханската, на татарите, Щаб КВАРТИРА(СТАВКА) от град Сарай на Волга се е преместила в Москва!
Това НЕ Е МОЕ ОТКРИТИЕ ... ЗАЩОТО ГО твърдят ПОНЕ ПЕТ РУСКИ МИСЛИТЕЛИ:
- Князь Н. С. Трубецкой
- Граф Алексей Толстой
- емигранта и философ Георги Федотов
... И СЪВРЕМЕНЕН АВТОР - последният е Академика от РАН, Юрий Сергеевич Пивоваров?!

- Според генерал А.А. Свечин - същността на татарската а в последствие на Московитската имперска тактика на хибридната война ... е да всява РАЗЕДИНЕНИЕ В ДЪРЖАВИТЕ-народите ОБЕКТ-ЦЕЛ и след ТЯХНОТО ОТСЛАБВАНЕ ... да използва част от местната интелигенция+знат, КАТО ПЕТА КОЛОНА ... при осъществяване ПОДЧИНЕНИЕТО ИМ !

- Подобна тактика се следва КАКТО ПРЕДИ "ОСВОБОЖДЕНИЕТО" ни ТАКА И СЛЕД ТОВА - от РУСКАТА ИМПЕРИЯ в БЪЛГАРИЯ ... С последствия установими и до момента! ... каквато бе примерно партия АБВ - в която "опонента" ни ВВ-51 е бил съпартиец на агент "Гоце", тоест президент на БСП Първанов, Румен Петков "пикаещия във фонтаните" ... един ПРИВАТИЗАТОР-ГРАНТАДЖИЯ ОТ ПЕРНИК - над който бе поставен ЧАДЪР от агент Гоце - и същият бе амнистиран от "родното" правосъдие ... нео-комунистите СА РЕАЛНИТЕ ГРАНТАДЖИИ - но с манталитет на ПАРАЗИТИ - като децата не на "капитан Грант" а на болшевишкият "лейтенант Шмидт" ?

- Те са като ТЕРМИТИте ... не само ПОДЯЖДАТ крадейки от прякото трудово възнаграждение на работника си ... но и РАЗЯЖДАТ КОНСТРУКЦИЯТА НА ДЪРЖАВНОСТТА НИ - същински ТЕРМИТИ ... след тях САМО ПРАХ И л...а остават!
цитирай
28. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
15.06.2018 17:00
Трябва да си напълно безочлив човек, за да не се съгласиш с поднасяното като факти от теб.
Разбрах как е в айти сектора, сега да кажа в моя. :D
Лекар в напълно българска среда на работа: максимум 2000, 2200 лева заплата. За това, че е учил 6 години и практикувал 16.
Същият отново тук, в България, но в западна среда: 3, 4, 5 хил. лева заплащане. При работа с техника, която десетки пъти превъзхожда тази на първите.
Тъжно, но факт!
Поздрав, Ж-Стар! :D
цитирай
29. get - Разбира се, животът е пред нас и тях. ...
15.06.2018 17:11
starforlife написа:
vmir написа:
Разбира се, животът е пред нас и тях.

А това това от Гет за сина на лейт. Шмит е наистина много яко:

https://www/watch?v=G0-sayCeOWw

Не ме дразни да прекъсна работата си и да го изгледам сега.
Защото е различно това да издиктувам коментар за 10 секунди, от това да изгледам пък дори и кратък да е клип.

А за Гет...
Гет е интелигентен и начетен човек, който много прямо, точно и фактологически поставя на мястото им, в снянката на магданоза, дървените философи, защитаващи позициите си с по 1-2 овчи изречения.


- Хм - интелигентите ... не вървят при пост-съветската ентелегенция ВВ 51 - която ми трие постовете в блога си ... позовавайки се на "езика на омразата" :))) - бе либерастка им работа ... Защото тя европейската-либерастия, е откритие на левите-барабанчици на СВЕТОВНАТА ПРОЛЕТАРАСКА РЕВОЛЮЦИЯ - за което не желаят да говорят :))) !

... чудя се дали да не потърся за изтрият ми коментар - Тук трибуна ... та хората да видят социал-"демократа" ВВ 51 ... за какъв "език на омразата" - ме цензурира ?
цитирай
30. vaquero - До 25. starforlife
15.06.2018 17:47
Често ме обвиняваш в лицемерие. Съвсем неоснователно.
Ако около теб няма грантоеди, това означава, че изброените от теб защитават Хамерика за идеята, което е похвално.
В България щъкат десетки неправителствени организации (НПО), между тях и "АзБ" и "ОО", които се издържат от чужди държави и лица. Работещите в тези НПО-та са чуждестранни агенти и защитават интересите на финансиращият ги. Като такива се третират в любимите ти САЩ, а у нас не. Ние сме толерантни и лоялни васали. Получателите на грантове са в тези НПО-та. Между другото има "АзБ", но "Русия за България" няма. Русофилите работят за идеята.
Като наемен работник, който се възторгва от работодателя си, знаеш цената на парите и също знаеш, че "който плаща, той поръчва музиката".
цитирай
31. getmans1 - . . . https://www.google.bg/search?q=%D0%A4%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F+%E2%80%9E%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0+%D0%B7%D0%B0+%D0%B1%D
15.06.2018 18:25
... vaquero, най-голямото НПО в България е НД „Русофили“ та покажи от къде се финансира.
Аз, преди време показах за „Америка за България“ , и сега го показвам.



vaquero написа:
Често ме обвиняваш в лицемерие. Съвсем неоснователно.
Ако около теб няма грантоеди, това означава, че изброените от теб защитават Хамерика за идеята, което е похвално.
В България щъкат десетки неправителствени организации (НПО), между тях и "АзБ" и "ОО", които се издържат от чужди държави и лица. Работещите в тези НПО-та са чуждестранни агенти и защитават интересите на финансиращият ги. Като такива се третират в любимите ти САЩ, а у нас не. Ние сме толерантни и лоялни васали. Получателите на грантове са в тези НПО-та. Между другото има "АзБ", но "Русия за България" няма. Русофилите работят за идеята.
Като наемен работник, който се възторгва от работодателя си, знаеш цената на парите и също знаеш, че "който плаща, той поръчва музиката".

цитирай
32. starforlife - 3в1
15.06.2018 18:30
~ 28. anngry
Ави какво да кажа? Факти!


~ 29. get
Гет, споменаваният от теб факт (че ти изтриват коментарите) само доказва правотата на твърдението ми, че нямат нито капацитета, нито фактолагията да оборват мненията ти.
С една дума: Лузъри.


~ 30. vaquero
Аз да те обвинявам? Иронизирам те. Има огромна разлика.
Вие, русофилите, сте по обвиненията.
В случая, в този ти коментар - също.
Дай, но фактологически, а не просто подмятания, доказателства, че АзБ работи против интересите на България, моля.
Защото аз без да я защитавам, мога да изброя поне три по-съществени проекта, които са положителни за България.
Слушам, до чуя.
И, ако за N-ти път нищо фактологическо не поднесеш - как да не казвам, че лицемерничиш (пред, спрямо приятелите си русофили)?
цитирай
33. kvg55 - До 32. starforlife
15.06.2018 19:47
Чел ли си, слушал ли си за НПО-та, които се месят в тълкуването на историята ни, в писането на учебници, в образованието; журналисти, които получават голями за нашите стандарти суми за да манипулират съзнанието ни?
Май четеш само вестник "Дневник"?
цитирай
34. анонимен - Чел ли си, слушал ли си за НПО-та, ...
15.06.2018 20:14
kvg55 написа:
Чел ли си, слушал ли си за НПО-та, които се месят в тълкуването на историята ни, в писането на учебници, в образованието; журналисти, които получават голями за нашите стандарти суми за да манипулират съзнанието ни?
Май четеш само вестник "Дневник"?

То и аз чета за свои грантове, откакто съм тук. И все моля някой да покаже документи или поне да ми каже откъде да си ги взема:)
цитирай
35. starforlife - ~ 33. kvg55
15.06.2018 20:25
kvg55 написа:
Чел ли си, слушал ли си за НПО-та, които се месят в тълкуването на историята ни, в писането на учебници, в образованието; журналисти, които получават голями за нашите стандарти суми за да манипулират съзнанието ни?
Май четеш само вестник "Дневник"?

'Айде пак лализми!
Не е нужно да чета и особено пък слушам за НПО-тата, Градски.
Защото ще прочета или чуя това, което искат да ми втълпят. Точно по тази причина не чета нито вестник "Дневник" (всъщност аз никой вестник реално не чета) - нито противоположния му.
ДОСТАТЪЧНО Е, ЧЕ ИМАМ ПРИЯТЕЛИ (ВКЛЮЧИТЕЛНО ОТ ТУК, БЛОГА), КОИТО СА В "ИГРАТА" С НПО-тата И СА ХОРА С ЧЕСТ И ДОСТОЙНСТВО И НЕ БИХА МЕ ИЗЛЪГАЛИ ЗА ТОВА, КАКВО СЕ СЛУЧВА В СФЕРАТА.
Когато примерно една от тях прочете това ми изказване...
Защото тя ще прочете това ми изказване...
АКО РЕШИ - МОЖЕ ДА СЕ ОБАДИ И КАКТО ГРАДСКАТА ХУБАВКА ПУСНА КОМЕНТАР ЗА ИНВЕСТИРАНЕТО В АКЦИИ, КОЙТО В СЕМПЛОСТТА СИ И КРАТКОСТТА СИ КАЗВАШЕ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ЛАЛИЗМИТЕ НА РАЗНИ ИКОНОМИСТИ И СЧЕТОВОДИТЕЛИ ТУК - ТАКА ВЪПРОСНАТА ДАМА МОЖЕ ДА ПУСНЕ КОМЕНТАР, НА КОЙТО ВИЕ/ТИ НЯМА КАК ДА ОПОНИРАШ, ЗАЩОТО ТЕБ ТЕ ВОДЯТ ЗА НОСА, А ТЯ ТОВА ГО РАБОТИ ОТ ГОДИНИ!

СХВАЩАШ ЛИ?
ТИ...
ВИЕ...
ДАВАТЕ ДОВЕРИЕ НА НЯКОИ, КОИТО ДА ВИ ЗАБЛУЖДАВАТ ИМ Е РАБОТАТА И НА КОИТО НЕ СТЕ ВИЖДАЛИ ОЧИТЕ.
А АЗ СЕ ДОВЕРЯВАМ НА ХОРА, КОИТО ПОЗНАВАМ И САМИЯТ ФАКТ ЩО ЗА ХОРА СА - Е МОЯТА ГАРАНЦИЯ ДА ИМ ГЛАСУВАМ ДОВЕРИЕТО СИ.

ПРОСТО, НАЛИ?
цитирай
36. starforlife - ~ 34. angpiskova
15.06.2018 20:29
angpiskova написа:
То и аз чета за свои грантове, откакто съм тук. И все моля някой да покаже документи или поне да ми каже откъде да си ги взема:)

То и аз според същите съм тъп била-охранител - пък всички следи водят до това, че съм в пъти по-умен от тях, след като така съм си подредил нещата, че мога и да работя, а мога и да не работя и пак да съм поне 20 пъти по-добре от тях, "умните".
Интересно, м?
Парадоксът на била-охранителите в България?
цитирай
37. starforlife - Всъщност, Градски, един прям и директан въпрос, на който очаквам прям и директен отговор:
15.06.2018 20:30
ТИ МЕН ХАРЕСВАШ ЛИ МЕ?
Като човек... Като съждения... Като хей такива неща.
А не, че ще се вземаме. ха ха ха
цитирай
38. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;)
15.06.2018 20:38
Чакайте и аз да се включа. Къде стана записването, тъй като и аз искам да съм дете на Грант? ;) ;) ;)
цитирай
39. kvg55 - До 37. starforlife
15.06.2018 21:06
Ех, какви ги говориш? Преди доста време написах, че си уникален, но ти не обърна внимание. Та аз те обичам, защото си ми градски, затова. Макар и да сме различни, ние сме от Четвърти революционен окръг. Радвам се на успехите на децата ти, радвам се и на твоите успехи. Харесвам те такъв, какъвто си. И понеже те харесвам и обичам, искам да си съвършен, защото не си. Затова и споря с теб. Ако си ми безразличен, въобще няма да се занимавам с твоя милост. В мое лице имаш другар, не приятел, а другар, в правилните си намерения.
цитирай
40. predatorkapredatorka - Вашата лалия тук край няма…. голямо чепкане на вълна
15.06.2018 21:34
е ти верно си преминал вече в комунизма
по цял ден да пишеш тез чаршафи
и да изкарваш по четири бона
ти и..мен размина Жоре...
Да са ти живи и здрави децата.Те ще оправят България
и,все на гръб да я караш
цитирай
41. alhimik1 - Здравей, Жоро, точен си като снайперист, в десетката на заблудените раши хех
15.06.2018 21:47
Радвам се на компетентните коментари на хора, коита те уважават и ценят, и аз съм от тях. Спокойна вечер и млечни сънища!
Док :)
цитирай
42. vencivaleri1951 - Русофилите обикновено
15.06.2018 21:51
се вписват като децата на лейтинант Шмид, а обърналите "резбата" за грант или позиция като деца а капитан Гранд-различна е фабулата .
Иначе американските работодатели дават и по голями заплати и по високи бонуси-израелски, руски и прочие също. И винаги ще ги дават, докато българската управленческа класа стои наведена и с протегната ръка към тези "щедри " работодатели, които винаги имат някакъв държавен "авантаж", какъвто българските им колеги нямат. Пример по учебник са американските Марици. Там заплатите са с 50% по високи отколкото българските там. Не знайно защо /и не обяснимо/ държавата се е самозадължила/ за сравнително елементарна инвестиция/ да изкупува в пъти на по висока цена електроенергията в сравнение с другите ТЕЦ. като прибавим към този обир и минимални сборове, разбираме защо тези "инвеститори " са тук и защо избират най-доброто като работници в съответния бранш.
цитирай
43. starforlife - ~
15.06.2018 22:03
~ 42. vencivaleri1951
'Айде пак отвлечени лализми.
Ти, човеко, срама нямаш ли?
Личи си че на челото имаш сърп, а зад него, във вътрешността - чук.


~ 40. predatorka
Ами то блог.бг освен за чепкане на вълна - отдавна за друго не става.
Или греша?


~ 39. kvg55
Ами то и аз така, Градски.
Иначе досега да съм те сиктирдосал.
Но да кажа, че аз не се имам за нищо повече от когото и да е УМЕН човек тук (и не само). А перфектността не ми е първа тръпка да гоня.
Най-малкото, ако не беше така - нямаше да "съм"... възпълен. ха ха ха


~ 38. musicgirl81
Анджи!
Тя ни е връзката с Грантаджийството.
Ще те уредим, споко.
цитирай
44. starforlife - ~ 41. alhimik1
15.06.2018 22:07
Здраво, Док!
Нарочно те оставих изрично да те коментирам отделно, защото ти си от тези, които просто без нищо да казват - го забиват двоен на нЕкои кукундрели тук.
И точно затова - като намина към Варна, бирата в "Годзила" е от мен, нали така?

ТА КАКВО КАЗВАШ, БЛЕКИ?
ПРИ ТЕБ ЛИ ИМА КАКВИ БЯХА ТАМ ЛЮДЕ?
Само където се виждат обикновените заподозрени - 3-4 изкукали комплексари.
А ето ти фактите: Док (и една Док-ица - ха ха ха) се обади тук, а не при теб.
Е... Казвам аз, че с някои си говорим по други канали и чат-пат ви пъхат по един коментар в Дъ-то, но вие...

Та, Блеки-Кофичок... Да видя двама от "твоите" Доктори - интелигентни хора, които не са по празните приказки като вас, пръдльовци.
Ще се таиш като пу~ка в нови гащи отново, нали?
Смешник!
цитирай
45. vencivaleri1951 - Говориш пълни глупости
15.06.2018 22:10
starforlife написа:
kvg55 написа:
Има разлика между теб, честният труженик и грантоедите от АзБ.

Абре, Градски...
СТИГА С ТОВА ЛИЦЕМЕРИЕ БРЕ!
ТЪПО Е ПРОСТО!
Като размяташ нЕк'ви твърдения - подкрепи ги ПОНЕ ВЕДНЪЖ С ФАКТИ ДЕ!

КОИ СА ТЕЗИ "ГРАНТОЕДИ ОТ АЗБ"?
К О И ?
Дай пример!
Колев38 ли? - Ами познавам ЛИЧНО човека и мога да ти кажа, че просто сте далеч от истината!
Гетманс1 ли? - Ами и с него се запознах и също ви гарантирам, че сте далеч от истинага!
Пискова ли?
Или Любо (вмир)?

ЦИТИРАЙ ЕДНО ИМЕ (НИК, АКО Е ОТ БЛОГА) ДЕ!
САМО ЕДНО!

Защото казах: Аз мога не да ти цитирам, а лично да те запозная не със стотици, а с хиляди "честни труженици" като мен, които работят за амерковски корпорации и не биха паднали и цент да вземат за подобни неща, за които НЯКОИ СИ ВМЕНЯВАТЕ, ЧЕ СЪЩЕСТВУВАТ!

ТАКАВА ПРАКТИКА ИМА ОТ СТРАНА НА РУСИЯ!

Знаеш ли например, че в момента тече дело, което Касперски заведе с/у Щатите, че изхвърлиха продуктите на компанията от федералните нива в САЩ?
А знаеш ли, че вече на две инстанции искът му е отхвърлен и "Касперски" остава аут от сегмента и с основание?

Хайде така, като мен - с фактология, ПОНЕ ВЕДНЪЖ ГОВОРИ!
А НЕ КАКТО ВИНАГИ: ЕДНО-ДВЕ ПОДМЕТНАТИ ИЗРЕЧЕНИЯ, БЕЗ ГРАМ ПОКРИТИЕ ВИДНО ОТ ФАКТИ, А НЕ МЪЛВИ!


касперски, няма как да не спечели делото и не защото съдът в Щатите е много принципен, а защото Касперски има железен довод. Просто компанията му е регистрирана след периода през който уж е извършила инкриминирани действия-тоест да те съдят за нещо си преди да си се родил. И не разчитай, че всички са неосведомони. На нито една инстанция , няма решение. Дори не съм сигурен дали
делото е тръгнало по същество.
цитирай
46. starforlife - ~ 45. vencivaleri1951
15.06.2018 22:22
Ха ха ха
Смешник! Ама пълен!
Ти си толкова зле, ВВ... Толкова зле...
Че когато и да си ампутираш езика - все ще е късно, пич.
цитирай
47. starforlife - ПС:
15.06.2018 22:27
Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш брe, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.
цитирай
48. get - - До 47. starforlife - Определено ЧЕРВЕНИЯ ЦЕНЗОР ВВ-51 е по, на ти - с компотите отколкото С КОМПЮТРИТЕ ... НО ВЗЕМИ ГО ПИТАЙ ... ?
15.06.2018 22:44
starforlife написа:
Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш бри, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.


... Каква бе първоначалната ЦЕЛ НА СТРОИТЕЛСТВОТО на "спортната перла" - стадиона в местността "Локвище" ... и защо няма ВЪРТЯЩА СЕ СТАТУЯ НА ВЪРХА МУ - Както бе в първоначалният план :))) !

- Малък цитат от 1931 год. във в-к "Известия". За страдата на Двореца на съветите НА МЯСТОТО НА ВЗРИВЕНИЯ ОТ БЪЛШЕВИКИТЕ ХРАМ на Христа Спасителя:
"«Верхнюю часть Дворца Советов завершить мощной скульптурой Ленина величиной 50-75 метров с тем, чтобы Дворец Советов представлял вид пьедестала для фигуры Ленина."


Или подробнее можете да се запознаете + картинка на ПЕТДЕСЕТ МЕТРОВИЯ ЛЕНИН - на Адрес:
https://stroi/unikalnaya-arhitektura/moskva/hram-hrista-spasitelya?from=cl

- Венци ЗАЩО МИ ИЗТРИ ПОСТА - това не е ли чиста проба "аутодафе" - както на времето фашистите палеха книгите на неугодните им автори ... !
... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !
цитирай
49. starforlife - ~ 48. get
15.06.2018 22:52
get написа:
- Малък цитат от 1931 год. във в-к "Известия". За страдата на Двореца на съветите НА МЯСТОТО НА ВЗРИВЕНИЯ ОТ БЪЛШЕВИКИТЕ ХРАМ на Христа Спасителя:
"«Верхнюю часть Дворца Советов завершить мощной скульптурой Ленина величиной 50-75 метров с тем, чтобы Дворец Советов представлял вид пьедестала для фигуры Ленина."
...
- Венци ЗАЩО МИ ИЗТРИ ПОСТА - това не е ли чиста проба "аутодафе" - както на времето фашистите палеха книгите на неугодните им автори ... !
... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !

Гет...
Подразбира се, но да го кажем по-директно. За не толкова надарените с въображение.
"НА МЯСТОТО НА ВЗРИВЕНИЯ ОТ бълХАРшевиките ХРАМ на Христа Спасителя"
Защото те са като бълхите в прахта: хем мънички и в краката ни - хем те налазват като... абе като бълхи си.

А защо ти е изтрил думите ли?
Ами те са така: Когато нещо не им отръва и не могат да го оборят поне отчасти и в главите си с някакви фактически доводи - замитат.
Та нали това правеха десетилетия баси.
И просто са свикнли да не търпят чуждо мнение, особено над тяхното.
цитирай
50. ikra - Здравей, Жоро!
15.06.2018 22:53
Когато се търси качество е нормално да има по-високо заплащане на труда.
Приятни почивни дни :)
цитирай
51. starforlife - ~ 50. ikra
15.06.2018 22:59
Благодаря за включването, Приятелю Икар (не е грешка - винаги съм наричал Икра - Икар, защото е носител на Светлина с благостта си).
Появяването ти е важно за мен в този момент, защото от известно време съм надянал маската на престорената пошлост и цинизъм, за да покажа на льольовците тук какво е да се гаврят с теб.
И ти си Лъч, който се надявам да престраши хората, които се "страхуват" да коментират открито именно поради това, че стевет дъвка след това на тези олигофрен-комплексари.
Хора като теб, Икар, липсват в това пространство.
И мястото им заемат кухи НИК-ове, които се създават дори с изрична наговореност от въпросните и "политика" да се вмени на околните, че са на нормалните тук.
Но все полека: Ти отлично знаеш, че Той бави, но не забравя!

Благодаря за включването и светли изживявания и на теб не само през съботата и неделята.

ж
цитирай
52. starforlife - И май е време за малко статистика:
15.06.2018 22:59
Последни 20 регистрирани посетителя
22:52 - get
22:47 - ikra
22:41 - silverfox52
22:35 - get
22:20 - sezoni
21:37 - alhimik1
21:30 - get
21:28 - get
21:26 - predatorka
21:25 - get
21:16 - vencivaleri1951
20:36 - kvg55
20:23 - leonleonovpom2
20:13 - angpiskova
19:42 - kvg55
19:27 - sezoni
19:15 - get
18:40 - getmans1
18:33 - kvg55
18:30 - cefulesteven

Последни 20 гласували:
22:53 - ikra
21:48 - alhimik1
16:37 - get
15:49 - kvg55
15:08 - angpiskova
13:56 - barin
13:06 - cefulesteven
12:38 - vaquero
12:34 - germantiger
12:06 - xubavka
09:30 - zemela
08:08 - novitejivotni
05:50 - 4udovi6teto
01:35 - vmir
00:58 - kolevn38
14.06 20:58 - zemela
14.06 20:15 - germantiger
14.06 18:52 - dog
14.06 16:27 - delff
14.06 16:07 - librarian

Та, Блеки-Кофичок...
Чакам поне веднъж твоя статистика, че да видим кои са тези фризьори, които ти фризират постингите и кранистите, които пък ги вдигат на тъпата "корииицаааа".
Мълчиш, нали, кухолейко.
Може само да подмяташ "Абе, еей, мен ме четат стойностните блогъри от години беее..."
Кои?
ВВ?
Ики?
Мери?
...
СмЕх!
цитирай
53. get - До 49. starforlife - Жоро ... ЧЕТИРИ ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА СИ ЗАГУБИХ в гр.Стрелча ... отидох преди години там - мястото на младостта ми и ... !
15.06.2018 23:00
... и ПОВЕЧЕ ТАМ КРАКЪТ МИ НЯМА ДА СТЪПИ - Защото?
starforlife написа:
get написа:
- Малък цитат от 1931 год. във в-к "Известия". За страдата на Двореца на съветите НА МЯСТОТО НА ВЗРИВЕНИЯ ОТ БЪЛШЕВИКИТЕ ХРАМ на Христа Спасителя:
"«Верхнюю часть Дворца Советов завершить мощной скульптурой Ленина величиной 50-75 метров с тем, чтобы Дворец Советов представлял вид пьедестала для фигуры Ленина."
...
- Венци ЗАЩО МИ ИЗТРИ ПОСТА - това не е ли чиста проба "аутодафе" - както на времето фашистите палеха книгите на неугодните им автори ... !
... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !

Гет...
Подразбира се, но да го кажем по-директно. За не толкова надарените с въображение.
"НА МЯСТОТО НА ВЗРИВЕНИЯ ОТ бълХАРшевиките ХРАМ на Христа Спасителя"
Защото те са като бълхите в прахта: хем мънички и в краката ни - хем те налазват като... абе като бълхи си.

А защо ти е изтрил думите ли?
Ами те са така: Когато нещо не им отръва и не могат да го оборят поне отчасти и в главите си с някакви фактически доводи - замитат.
Та нали това правеха десетилетия баси.
И просто са свикнли да не търпят чуждо мнение, особено над тяхното.


... тЕЯ полирани ДО ЧЕРВЕНО МОЗЪЦИ СА издигнали ... ?

Първо:
Паметник в чест на маршала селянин от работническата Червена армия, ФЬОДОР Толбухин - която на ПЕТИ СЕПТЕМВРИ - без да сме обявили война на СССР, ни нападна и ОКУПИРА!
Второ:
Тези същите ... са издигнали паметник на ХАН ... забележи ХАН АСПАРУХ - при изграждането на който са поканили и някакви МОНГОЛЦИ ... щот пра-българите БИЛИ МОНГОЛЦИ ... като ми бе втълпявано ЧЕТИРИДЕСЕТ И ПЕТ ГОДИНИ наложената от Руските историци "теория" за нашият произход ... услужливо потретяне и от нашите червени-учени историци от БАН-ята на НРБ!

- Ех, гиди ... пуста дряновица неокастрена - гиди! ... за тези червени идиоти и продавци на България и народа й!

П.П.
Стадиона в "Лужники" - перлата на руското спортно строителство според ВВ-51 ... основите му са ОСНОВИТЕ НА ДВОРЕца НА СЪВЕТИТЕ ... после е било ЕДНА ЛОКВА ... та от там МОСКОВЧАНИ ВЗЕЛИ ДА ГО НАРИЧАТ "ЛУЖНИКИ"-локви(б.пр.) ... Пък после вече през 1953 г. е станал спортното съоръжение - което ни е познато и в момента!

- Това само при СОЦИАЛИЗМА МОЖЕШЕ ДА ГО ИМА ... сграда ЗАПОЧНАТА ПРЕЗ 1931 год. - да я завършат след повече от ТРИДЕСЕТ ГОДИНИ!

- Трай народе руский ... тра-а-ай! ... трай простотията на управляващите си ... за радост на нашите червени-фашисти - като тези от блог бг.! ВАШИ ТЪПИ И ВЕРНИ ПОДРАЖАТЕЛИ!
цитирай
54. starforlife - ~ 53. get
15.06.2018 23:06
get написа:
Жоро ... ЧЕТИРИ ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА СИ ЗАГУБИХ в гр.Стрелча ... отидох преди години там - мястото на младостта ми и ... !

Гет, за Стрелча, мохабетът е "Граждани, изхвърляйте боклука си в края на селото!"
Показателно. Какво повече да говоря.


Но пък, знаеш: За времето на соц-а - станцията на МВР беше връО.
цитирай
55. get - Жоро. . . ЧЕТИРИ ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА СИ ...
15.06.2018 23:13
starforlife написа:
get написа:
Жоро ... ЧЕТИРИ ГОДИНИ ОТ ЖИВОТА СИ ЗАГУБИХ в гр.Стрелча ... отидох преди години там - мястото на младостта ми и ... !

Гет, за Стрелча, мохабетът е "Граждани, изхвърляйте боклука си в края на селото!"
Показателно. Какво повече да говоря.


Но пък, знаеш: За времето на соц-а - станцията на МВР беше връО.


- От както ОТИДОХ ТАМ ДА УЧА ... до последната СИ ЧЕТВЪРТА ГОДИНА СЪМ Я СТРОИЛ-АНГАРИЯ( под вид на "социалистически доброволен" труд) ТАЗИ ПУСТА СТАНЦИЯ НА МВР!
- Но пак казвам - ТАМ КРАКЪТ МИ ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СТЪПИ ... не понасям простотията! ... там хората са заседнали във времето ... някъде около "априлското въстание" и не мърдат НИ НАПРЕД ... НИ НАЗАД -
- Това по лични впечатления!
цитирай
56. анонимен - Не може
15.06.2018 23:17
да има обективен човек, който да твърди, че онези времена са били по-добри. Ако го казва или чисто и просто лъже, или има други цели.

цитирай
57. starforlife - Ха ха ха
15.06.2018 23:22
get написа:
- От както ОТИДОХ ТАМ ДА УЧА ... до последната СИ ЧЕТВЪРТА ГОДИНА СЪМ Я СТРОИЛ-АНГАРИЯ( под вид на "социалистически доброволен" труд) ТАЗИ ПУСТА СТАНЦИЯ НА МВР!

По същия "доброволен" начин се събираха помощи за... Никарагуа, примерно.
А дали всичко "доброволно" дарено отиваше където се обявяваше - е друг въпрос.
Както и защо Партията, упс - Държавата - излиза като лице за даренията, които "доброворно" смъкваха от гърба на трудещите се.
Дали синовете и дъщерите на тризвездните льольо-генепали са носели пакети ориз и брашно, Гет?
Дали са участвали в Ленинските "доброволни" съботници?
цитирай
58. starforlife - ~ 56. angpiskova
15.06.2018 23:24
Е как да няма? А ВВ?
цитирай
59. vencivaleri1951 - Знам, че си се напълнил с лафове
15.06.2018 23:27
starforlife написа:
Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш бри, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.


като бебе с "ако". Както и да е , аз съм със сърп и чук на челото, с предстоящ на ампутиране език и много посредствен. Въпреки това ще те попитам теб всезнаещия, кога и какъв съд е отхвърлил протестирането на Каперски и ако можеш цитирай мотивите. Посочи източника моля. Щото апелацията е елементарна, но желязна-компанията е санкционирана за време в което не е съществувала.

До днес мислех, че само си невъзпитан и комплексиран млад мъж. Днес вече виждам пред себе си лош и мерзък човек. Започна да се заяждаш с децата ми-смешен ми беше
защото бе лесно да те опровергая-показах ги в семейна среда и бе достатъчно. Днес нагруби баща ми-той си отиде наскоро и болката е още силна. Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове
цитирай
60. starforlife - Аз именно това искам, ВВ - някой да ме съди.
15.06.2018 23:29
Давай.
Какво ти е нужно?
Лични данни?
цитирай
61. анонимен - - От както ОТИДОХ ТАМ ДА УЧА. . . до ...
15.06.2018 23:30
starforlife написа:
get написа:
- От както ОТИДОХ ТАМ ДА УЧА ... до последната СИ ЧЕТВЪРТА ГОДИНА СЪМ Я СТРОИЛ-АНГАРИЯ( под вид на "социалистически доброволен" труд) ТАЗИ ПУСТА СТАНЦИЯ НА МВР!

По същия "доброволен" начин се събираха помощи за... Никарагуа, примерно.
А дали всичко "доброволно" дарено отиваше където се обявяваше - е друг въпрос.
Както и защо Партията, упс - Държавата - излиза като лице за даренията, които "доброворно" смъкваха от гърба на трудещите се.
Дали синовете и дъщерите на тризвездните льольо-генепали са носели пакети ориз и брашно, Гет?
Дали са участвали в Ленинските "доброволни" съботници?

За още една "доброволност" ме подсещаш - ученическите и студентските бригади. Първо, това беше признание, че има сериозен проблем в самото селско стопанство, щом работещите в сектора не можеха да приберат реколтата. Второ, трудът на студентите и учениците си беше чиста ангария - захвърлени в скотски условия, принудени да ядат буламачите, които им приготвят, без да имат избор и за жълти стотинки. А неявяването на бригада без уважителна причина можеше да ти коства изключване. Аз лично знам такива случаи. И онзи мизерник - един комсомолски активист, се хвалеше с тези свои постъпки.
цитирай
62. vencivaleri1951 - Не бързай
15.06.2018 23:35
starforlife написа:
Давай.
Какво ти е нужно?
Лични данни?


аз не знам всичко като теб. Счетоводител съм и не обичам да хвърлям пари напразно.
Ако имам основание за състав , ще го направя-бъди уверен. Сайтът ще даде необходимите данни, няма да те затруднявам
цитирай
63. get - Само всъщност да ти вмъкна факт, ...
15.06.2018 23:49
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш бри, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.


Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове


- Венци - солидарно с Жоровото "льольо" - форма на лала, лафя ... тоест ГОВОРЕЩ ПРАЗНОСЛОВИЯ ... може и мен да ме съдиш ... че съм те нарекъл:

" ... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !"

... ВЕНЦИ - член Първи в която пишеше за Партията - отпадна - ако не си спомняш!?
- Венци - Народното събрание гласува ЗАКОН С КОЙТО СЕ ПРИЗНАВА ЗА ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТТА НА БКП!
- Венци ... цялата ви ЧЕРВЕНА ИДЕОЛОГИЯ Е ДЕМАГОГИЯ - на ДРЕБНИ И ЗАВИЖДАЩИ, НА ЧУЖДОТО МАТЕРИАЛНО БЛАГОПОЛУЧИЕ - ПОСРЕДСТВЕНИ ХОРА!
- Венци - С ЧЕРВЕНАТА МАРТКСИСТКА ДЕМАГОГИЯ - вие НАСТРОЙВАТЕ/ПОДТИКВАТЕ ЕДНА ЧАСТ ОТ ОБЩЕСТВОТО срещу ДРУГА ЧАСТ ОТ СЪЩОТО - Защото е материално по-добре ... БЕЗ ДА МУ ОБЯСНЯВАТЕ ... ПО-ДОБРЕ МАТЕРИАЛНИЯТ ЧОВЕК Е ТАКЪВ - ЗАЩОТО ДОПРИНАСЯ С ТРУДА СИ - ПО-ГОЛЯМА ПОЛЗА ЗА ОБЩЕСТВОТО!
- Венци с вашата(в частност твоята) демагогия вие подстрекавате ЛУМПЕН-ПРОЛЕТАРИАТА КЪМ БУНТ И САМОРАЗПРАВА ... ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО ВЕНЦИ ... това е льоловщината !!
цитирай
64. vencivaleri1951 - Добре гет
15.06.2018 23:52
Ако някой ти дойде на гости в къщи и почне да те "псува" , ти какво ще направиш-питие ли ще му сипеш. започна с "потурак", завърши със "съветска подлога"

Лужа/лужники/, това е така. И къде е проблема?
Герена, от герен идва-ниско , мочурливо място. Овча купел-тържище за овце..
А когато говорим за "Тича", за какво говорим?
За бригадите
Бил съм на строй-отряд във Воркута. Погледнета картата къде е ...
цитирай
65. vencivaleri1951 - Ти казваш, че си юрист
15.06.2018 23:54
get написа:
vencivaleri1951 написа:
[quote=starforlife]Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш бри, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.


Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове


- Венци - солидарно с Жоровото "льольо" - форма на лала, лафя ... тоест ГОВОРЕЩ ПРАЗНОСЛОВИЯ ... може и мен да ме съдиш ... че съм те нарекъл:

" ... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !"

... ВЕНЦИ - член Първи в която пишеше за Партията - отпадна - ако не си спомняш!?
- Венци - Народното събрание гласува ЗАКОН С КОЙТО СЕ ПРИЗНАВА ЗА ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТТА НА БКП!
- Венци ... цялата ви ЧЕРВЕНА ИДЕОЛОГИЯ Е ДЕМАГОГИЯ - на ДРЕБНИ И ЗАВИЖДАЩИ, НА ЧУЖДОТО МАТЕРИАЛНО БЛАГОПОЛУЧИЕ - ПОСРЕДСТВЕНИ ХОРА!
- Венци - С ЧЕРВЕНАТА МАРТКСИСТКА ДЕМАГОГИЯ - вие НАСТРОЙВАТЕ/ПОДТИКВАТЕ ЕДНА ЧАСТ ОТ ОБЩЕСТВОТО срещу ДРУГА ЧАСТ ОТ СЪЩОТО - Защото е материално по-добре ... БЕЗ ДА МУ ОБЯСНЯВАТЕ ... ПО-ДОБРЕ МАТЕРИАЛНИЯТ ЧОВЕК Е ТАКЪВ - ЗАЩОТО ДОПРИНАСЯ С ТРУДА СИ - ПО-ГОЛЯМА ПОЛЗА ЗА ОБЩЕСТВОТО!
- Венци с вашата(в частност твоята) демагогия вие подстрекавате ЛУМПЕН-ПРОЛЕТАРИАТА КЪМ БУНТ И САМОРАЗПРАВА ... ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО ВЕ


аз не съм. Обаче не ти вярвам и за това казах, че ще се консултирам дали е допустим подобен иск. Ако имам шанс да бъде образувано дело ще го направя-ясно е защо
цитирай
66. starforlife - Ха ха ха
16.06.2018 00:09
vencivaleri1951 написа:
Ако някой ти дойде на гости в къщи и почне да те "псува" , ти какво ще направиш-питие ли ще му сипеш. започна с "потурак", завърши със "съветска подлога"

А ти, ВВ? Ти може, така ли?
Когато ти пишеше простотии за Съпругата на Радо (Гетманс) - може, м?
Когато пишеше простотии аз Пискова - може, м?
За мен когато също пишеше простотии - може, м?
А за льольо-генерала боли, м?
Ето затова с право ви казвам, че сте простаци.
Защото вашата копаня и кочина - мед. лаборатория, а на другите - двойна кочина.
Защото така сте свикнали: Цял живот да тъпчете безнаказано.
Е... СВЪРШИ ТАЯ, ВВ!
Ще търпиш или... ме съди, бааси.
цитирай
67. getmans1 - . . . Ха, Венци ти май, че се обиди бе и ...
16.06.2018 00:09
... Ха, Венци ти май, че се обиди бе и се сети, че имаше баща и деца, А!?
Да ти припомням ли?
Не!
Няма да ти припомням, само за пореден път ще те нарека лицемер, лъжец и клеветник.
Сега и мен ли ще съдиш?



vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
Само всъщност да ти вмъкна факт, ноторен.
Едно от нещата, за които Касперски (Искаш ли мои снимки с въпросния? В Москва. През 2007-ма. В централата на компанията.) ще бере ядове не само с "отлъчването" му от федералния сегмент на Интернет пространството е автоматичното качване на секретна информация на ФБР на сървър на компанията.

Като не си в сегмента и не си наясно с нещата - що се пънеш бри, комуняго закостеняла, все ти да си най-знаещия?
Смешен си просто, пич.
Попитай твоите Програмисти (без капчица подигравка го казвам) и дано те наистина имат капацитет, а не почиват на лаври на гърба на тризвездния ти льольо-генерален бащица.


като бебе с "ако". Както и да е , аз съм със сърп и чук на челото, с предстоящ на ампутиране език и много посредствен. Въпреки това ще те попитам теб всезнаещия, кога и какъв съд е отхвърлил протестирането на Каперски и ако можеш цитирай мотивите. Посочи източника моля. Щото апелацията е елементарна, но желязна-компанията е санкционирана за време в което не е съществувала.

До днес мислех, че само си невъзпитан и комплексиран млад мъж. Днес вече виждам пред себе си лош и мерзък човек. Започна да се заяждаш с децата ми-смешен ми беше
защото бе лесно да те опровергая-показах ги в семейна среда и бе достатъчно. Днес нагруби баща ми-той си отиде наскоро и болката е още силна. Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове

цитирай
68. starforlife - Ха ха ха
16.06.2018 00:12
vencivaleri1951 написа:
Ако някой ти дойде на гости в къщи и почне да те "псува" , ти какво ще направиш-питие ли ще му сипеш. започна с "потурак", завърши със "съветска подлога"

А ти, ВВ? Ти може, така ли?
Когато ти пишеше простотии за Съпругата на Радо (Гетманс) - можеше, м?
А за льольо-генерала боли, м?
Ето затова с право ви казвам, че сте простаци, загубили връзка с действителността.
Защото вашата копаня и кочина - мед. лаборатория, а на другите - двойна кочина.
Защото така сте свикнали: Цял живот да тъпчете безнаказано.
Е... СВЪРШИ ТАЯ, ВВ!
Или ще търпиш или... ме съди - нЕмаш грижи, бааси.

ПС: Гети ми е на гости.
А ти си бълхата, скочила на покривката на масата ми.
Така, че...
цитирай
69. get - До 65. vencivaleri1951 - Ти казваш, че си юрист аз не съм.
16.06.2018 00:13
- НАКАЗАТЕЛЕН КОДЕКС на Република България
>> Р а з д е л VII
Обида и клевета
Чл. 146. (1) (Изм. - ДВ, бр.28/82 г. и бр. 10 от 1993 г.) Който окаже или извърши нещо унизително за честта или достойнството на другиго в негово присъствие, се наказва за обида с лишаване от свобо да до шест месеца или с глоба до три хиляди лева. В този случай съдът може да наложи и наказание обществено порицание.
(2) Ако обиденият е отвърнал веднага с обида, съдът може да освободи и двамата от наказание.
Чл. 147. (1) (Изм. - ДВ, бр. 28/82 г. и бр. 10 от 1993 г.) Който разгласи позорно обстоятелство за другиго или му припише престъпление, се наказва за клевета с лишаване от свобода до една година или с глоба до пет хиляди лева, както и с обществено порицание.
(2) Деецът не се наказва, ако се докаже истинността на разгласените об стоятелства или на приписаните престъпления.
- край на цитата!

... Венци - когато БКП - наричаше ХОРАТА С КОИТО БАЩА ТИ КАТО СРЪБСКИ ПАРТИЗАНИНИ заедно е воювал - ФАШИСТИ - ерго и него "фашист"! ... ти това го приемаш - като нещо естествено ...?
- Защото явно си възприел аксиоматичното - Че?
"Партията е права - когато съгреши дори"?!

- Венци - КОГАТО ЕДНО ЧАСТНО ЛИЦЕ ... нарече ЦЕЛИТЕ И ИДЕАЛИТЕ КУХИ и поради това ЧОВЕК КОЙТО ГИ ИЗПОВЯДВА ... "льольо" или "лаладжия" ОТНОВО ПОЯСНЯВАМ - празнодумство, неподкрепено с факти твърдения !) - Това ти го приемаш ЗА ЛИЧНА ОБИДА ... странна ти е логиката ... ??!

- Партията може ... ама частно лице не може - да обявява някой, ЗА ЧОВЕК ИЗЖИВЯЛ ЖИВОТА СИ НАПРАЗНО - ПОРАДИ ЛЪЖОВНОСТТА НА ПОЛИТИЧЕСКИТЕ ИДЕИ - КОИТО Е ИЗПОВЯДВАЛ?! ... то стана като при Пух Мечо ... е така не може :)))!

- А относно ЛУЖНИКИ - какво ме подкачаш ... ЛУЖНИКИ Е ИМЕННО ИЛЮСТРАЦИЯТА НА ПРАЗНОТАТА В БОЛШЕВИШКОТО УЧЕНИЕ-ИДЕИ ... по силата на КОИТО, СЪБАРЯШ ХРИСТИЯНСКИ ... и строиш нов ХРАМ - но БОЛШЕВИШКИ ... на злият И античовешки гений - Ленин :((( !
цитирай
70. starforlife - Гет, те - комунягите - все са тънкообидени и все прави.
16.06.2018 00:57
Няколко пъти казвам, че аз в съд не мога да бъда вкаран!
Който както иска да го тълкува.

(ВВ би казал, че съм кората на лайното, а фрии - въздухоплавател - няма лошо - но хайде да видя как ВВ ще го направи.)

Смешници!
Изрезки от някогашния вестник "Стършел"!
цитирай
71. librarian - Хей, Стар, вряза им се яко. :-)
16.06.2018 01:00
Смешно е да наблюдава човек отстрани. :-)
Лека нощ, Стар. Показваш, че има надежда. :-)
цитирай
72. starforlife - ~ 71. librarian
16.06.2018 01:06
Биб, аз казах ли, че за два месеца луди ще ги направя?
И не е ли факт вече?
Не е ли в момента моята височайша персона (ха ха ха) трънът в петата им, който не им дава да стъпят?
Помисли само колко от тях и по колко постинга ми посветиха.
Не ти ВВ...
Не ти Руст0...
Не ти Мърлата...
(за Мърлинченценцето говоря - шаПШала е отделно)

Е... Видяха какво е да се гаврят с тях!
Но те не знаят, че не е зор да ти заврат чадър в задника. - Зорът е да го отворят.
А аз дори още не съм им го заврял.
Тепърва ще влиза, а накрая ще се и отвори.
Всяко нещо с Времето си.
цитирай
73. cortana - :) :) :) :)))
16.06.2018 02:32
vencivaleri1951 написа:
касперски, няма как да не спечели делото и не защото съдът в Щатите е много принципен, а защото Касперски има железен довод. Просто компанията му е регистрирана след периода през който уж е извършила инкриминирани действия-тоест да те съдят за нещо си преди да си се родил. И не разчитай, че всички са неосведомони. На нито една инстанция , няма решение. Дори не съм сигурен дали
делото е тръгнало по същество.

Да бе, да. Венци естествено знае повече от Жоро. :) :) :))
И изобщо не дърдори поредните глупости.

https://www.kaldata.com/it-новини/американски-съдия-отхвърли-претенци-285186.html
цитирай
74. vmir - 65. vencivaleri1951
16.06.2018 07:30
vencivaleri1951 написа:

Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове



get написа:

" ... Венци, ти червен фашистки-цензор ли си? :))) !"

... ВЕНЦИ - член Първи в която пишеше за Партията - отпадна - ако не си спомняш!?
- Венци - Народното събрание гласува ЗАКОН С КОЙТО СЕ ПРИЗНАВА ЗА ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТТА НА БКП!
- Венци ... цялата ви ЧЕРВЕНА ИДЕОЛОГИЯ Е ДЕМАГОГИЯ - на ДРЕБНИ И ЗАВИЖДАЩИ, НА ЧУЖДОТО МАТЕРИАЛНО БЛАГОПОЛУЧИЕ - ПОСРЕДСТВЕНИ ХОРА!
- Венци - С ЧЕРВЕНАТА МАРТКСИСТКА ДЕМАГОГИЯ - вие НАСТРОЙВАТЕ/ПОДТИКВАТЕ ЕДНА ЧАСТ ОТ ОБЩЕСТВОТО срещу ДРУГА ЧАСТ ОТ СЪЩОТО - Защото е материално по-добре ... БЕЗ ДА МУ ОБЯСНЯВАТЕ ... ПО-ДОБРЕ МАТЕРИАЛНИЯТ ЧОВЕК Е ТАКЪВ - ЗАЩОТО ДОПРИНАСЯ С ТРУДА СИ - ПО-ГОЛЯМА ПОЛЗА ЗА ОБЩЕСТВОТО!
- Венци с вашата(в частност твоята) демагогия вие подстрекавате ЛУМПЕН-ПРОЛЕТАРИАТА КЪМ БУНТ И САМОРАЗПРАВА ... ТОВА Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕТО ВЕ


vencivaleri1951 написа:

аз не съм. Обаче не ти вярвам и за това казах, че ще се консултирам дали е допустим подобен иск. Ако имам шанс да бъде образувано дело ще го направя-ясно е защо


Венци, още преди години ти казах, че си патологичен лъжец. Ти чуваш ли се изобщо какви ги говориш? "В рат и в бран", "кавалер на ордени и медали" и прочие пълни щуротии. Е, не може хем тако, хем вако, както при теб. "Царски медали", пък от болшевишко!? Какви царски медали, като е дезертирал от "царската" ни армия, бре Венци? Ама ходил да се бие против фашизЪма? Със сръбските си другари, в регион, с изконно българско население. Благодарение на което, след приключване на ВСВ, този регион от български, става сръбски.

Ти нас за малоумни ли ни имаш? Рода ми цял живот носи последствията от това, че дядо ми е бранил този район от сръбските партизани и не е загинал (както баща си и тъста си) с много свои бойни другари благодарение на това, че е бил феноменален стрелец - картечар.

И ти ми се перкаш с медалите на баща си срещу "монархофашизЪма" на дядо ми, защото дядо ми не е дезертирал, а е служил честно на държавата си, не е бил лаладжия да извърта, че държавното предателство било "активна борба против фашизЪма и капитализЪма" (АБПФК), защото червената армия търсеше под дърво и под камък такива майкопродавци и предатели да ги овластява и прави свои пълномощници или катили. И затова сега ще носиш вода от 999 дерета и ще въртиш и сучеш, за да продължаваш безнаказано гаврата с родовата ми памет, а ще се правиш на ощипана мома, че са ти казали истината за баща ти и за целия ти нечестно привилегирован живот?

Що не си стоя в Сърбията там да те възнградят за активната борба срещу фашизма и капитализма, м? Щото там се дръпнаха от СССР и нямаше кой да ходатайства, издава и изпълнява прикази на Кремъл, нали? А дали прекръщаването на Цариброд в Димитровград е друго, освен безсрамната претенция за "българолюбието" на баща ти, без която кремълския приказ за назначаването му щеше да лъщи като тиган на месечина?
цитирай
75. vencivaleri1951 - Вмире, ти си страдащ човек-потърси помощ
16.06.2018 08:44
vmir написа:
[quote=vencivaleri1951]
Нарече "льольо" човек, който цял живот е служил на страната си-в мир и война и е кавалер на медали и ордени и в двете фази. Аз съм предвидим човек Георги и в момента съм готов да се съдя с теб. Ще се посъветвам със съдружника си/юрист/, дали " льольо" е достатъчно да се образува дело имисля , че ще те " извадя " на светло само теб-без многобройните ти никове


Откровенно казано мода ли стана вече това с репресираните бащи на дъщери комунистки? И не се хвали с това , че дядо ти е бил в окупационния корпус-
проявите им срещу партизани там са малко, за сметка обаче на проявите им към
мирното населения, които са се свеждали на моменти до елементарен хайдуклук.
Не казвам, че дядо ти го е правил, но е правено.
България до септември 46та година е монархия и всички медали и ордени са в
името на монарха/регентството ги утвърждава в случая защото монархът е малолетен/ Както и да е-всеки с идеите си. В дома ми се надявам внуците ми да
бъдат 5то поколение левичари, във вашия дом виждам, че се мените като дъгата


цитирай
76. vencivaleri1951 - Виж господин съвършенний
16.06.2018 09:06
starforlife написа:
Няколко пъти казвам, че аз в съд не мога да бъда вкаран!
Който както иска да го тълкува.

(ВВ би казал, че съм кората на лайното, а фрии - въздухоплавател - няма лошо - но хайде да видя как ВВ ще го направи.)

Смешници!
Изрезки от някогашния вестник "Стършел"!


Къде съм говорил укорително за съпругата на Гети или децата му. Той ми търси сметка, че не съм апострофирал другиго.

С теб ако имам противоречия, те са били само по между ни. Не съм замесвал децата ти , баща ти... И защо трябва да ги замесвам-те може да са свестни хора. Ти не си!
За съжаление аз не мога да заведа/мога , но няма да го допуснат/ дело за това , че си обидил баща ми-той би трябвало да го направи, а по обясними причини не може да се защити. Тоест ти си ментален мародер и се гордееш с това .
цитирай
77. vencivaleri1951 - И къде са двете инстанции
16.06.2018 09:20
cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
касперски, няма как да не спечели делото и не защото съдът в Щатите е много принципен, а защото Касперски има железен довод. Просто компанията му е регистрирана след периода през който уж е извършила инкриминирани действия-тоест да те съдят за нещо си преди да си се родил. И не разчитай, че всички са неосведомони. На нито една инстанция , няма решение. Дори не съм сигурен дали
делото е тръгнало по същество.

Да бе, да. Венци естествено знае повече от Жоро. :) :) :))
И изобщо не дърдори поредните глупости.

https://www/it-новини/американски-съдия-отхвърли-претенци-285186


Просто не е допусната апелацията му до дело. Съдията фактически оневинява компанията , като счита че санкциите не са наказание, а единствено профилактика
в полза на държавната сигурност. Това са две различни неща. Всезнайко говори за две инстанции с прогноза окончателно решение на трета, което само по себе си е нон-сенс. Максимумът в арбитражните дела са две инстанции. Не смея да твърдя, дали Вашингтон е в правото си да изхвърли продуктите на когото и да е хей така -не познавам законодателството им, но от опитите ми с арбитража руснакът щеше да спечели делото , ако бе допуснато-съдията сам в мотивите си за отказа пише, че не сава въпрос за санкции , а за профилактика

ПС То в защита на националната сигурност Конгресът на янките реши, че фелациото не е полов акт/защото не се зачевало / и с това си решение оневини Бил Клинтън, че е излъгал , като е заявил пред разследващия прокурор, че не е извършвал полов акт с Люински. Тоест бе спасен от импийчмънт, а и съдебно преследване след това, но пък бомбардира Югославия като извинение за лъжата и му бе "простено"
цитирай
78. valeska - ...
16.06.2018 09:28
Живеем в консуматорско общество... забравихме, че най-човешката потребност е потребността да открием смисъла в своя живот като уравновесим вътрешно себе си с природата, като балансираме вроденият си егоизъм с присъщия за природата алтруизъм и по този начин да почувстваме съвършенството.
п.п. Уважението към по-възрастните и по-дълго живялите от нас, би трябвало да не ни позволява да ги обиждаме за техните разбирания, които се различават от нашите!
цитирай
79. vmir - 75. vencivaleri1951,
16.06.2018 09:36
За разлика от теб, аз не се гордея с делата на предците си. Но не се и срамувам, нито пък са ми безразлични. Майка ми беше болшевичка, но макар да ненавиждам болшевизма, аз я обичам, защото я разбирам. Драмата на нейния опит е част от моя светоглед. Дете на сираци, с баща - набеден за фашист, а ти ехидно подхвърляш за партийното й членство (от 16 год. възраст), сякаш е била длъжна да носи проклятието на две поколения "монархофашисти" набедени от тарикати като баща ти, който по думите ти "преследвал" българската армия до Виена. (Ама ти не се гордееш с това, нали?).

И подмяташ за политическа повратливост на рода ми - ти, който приемаш за нормално рода ми да е бил стъпкан от веригите на съветските танкове, за да тържествува предателството на баща ти??? Какъв левичар си ти, след като браниш като Матросов (а се правиш на Раймонда Диен) безскрупурния див "капитализъм" в Русия? Ти си типичен болшевик, който подготвя "революционната ситуация" като лъже и маже без срам, защото болшевизма е опортюнизъм от най-низко качество. Спомни си колко пъти си опитвал да ме подиграваш къде живея аз, пък къде живееш ти, сякаш болшевиките не са предимно хора от крайните квартали, на които болшевизмът обещава центъра на града. Има си българска поговорка, която доста ти подхожда - правиш се на луд за пенсия.

цитирай
80. getmans1 - . . . Вмере, а как да го наречем това ...
16.06.2018 09:46
... Вмире, а как да го наречем това „БКП става „модерна лява БСП“ и осъжда БКП като едновременно с това конгресите и следват номерацията си“?
Точно пък Венци да говори за „повратливост“ комунист-социалист“- секретар на Триадица - биещ се в гърдите за комунист тук в блога си е не шизофрения а шизофрения и половина :)


vmir написа:
За разлика от теб, аз не се гордея с делата на предците си. Но не се и срамувам, нито пък са ми безразлични. Майка ми беше болшевичка, но макар да ненавиждам болшевизма, аз я обичам, защото я разбирам. Драмата на нейния опит е част от моя светоглед. Дете на сираци, с баща - набеден за фашист, а ти ехидно подхвърляш за партийното й членство (от 16 год. възраст), сякаш е била длъжна да носи проклятието на две поколения "монархофашисти" набедени от тарикати като баща ти, който по думите ти "преследвал" българската армия до Виена. (Ама ти не се гордееш с това, нали?).

И подмяташ за политическа повратливост на рода ми - ти, който приемаш за нормално рода ми да е бил стъпкан от веригите на съветските танкове, за да тържествува предателството на баща ти??? Какъв левичар си ти, след като браниш като Матросов (а се правиш на Раймонда Диен) безскрупурния див "капитализъм" в Русия? Ти си типичен болшевик, който подготвя "революционната ситуация" като лъже и маже без срам, защото болшевизма е опортюнизъм от най-низко качество.


цитирай
81. vmir - 80. getmans1,
16.06.2018 09:55
претенция за привилегированост без граници. Навикът е втора природа.
цитирай
82. getmans1 - . . . Да си зарежа ли работата, че да ти ...
16.06.2018 09:55
... Да си зарежа ли работата, че да ти извадя всичките коментари за „парцалесата“ с някои подробности за бельото и дори?
А, за труженичките дето ми изпращат пари от чужбина по мъниграма?
Памет Венци, памет нада а не дрънкане пет за четири, че лъжец и клеветник ставаш.


vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
Няколко пъти казвам, че аз в съд не мога да бъда вкаран!
Който както иска да го тълкува.

(ВВ би казал, че съм кората на лайното, а фрии - въздухоплавател - няма лошо - но хайде да видя как ВВ ще го направи.)

Смешници!
Изрезки от някогашния вестник "Стършел"!


Къде съм говорил укорително за съпругата на Гети или децата му. Той ми търси сметка, че не съм апострофирал другиго.

С теб ако имам противоречия, те са били само по между ни. Не съм замесвал децата ти , баща ти... И защо трябва да ги замесвам-те може да са свестни хора. Ти не си!
За съжаление аз не мога да заведа/мога , но няма да го допуснат/ дело за това , че си обидил баща ми-той би трябвало да го направи, а по обясними причини не може да се защити. Тоест ти си ментален мародер и се гордееш с това .

цитирай
83. starforlife - ~ 76. vencivaleri1951
16.06.2018 10:07
vencivaleri1951 написа:
Виж господин съвършенний
Къде съм говорил укорително за съпругата на Гети или децата му. Той ми търси сметка, че не съм апострофирал другиго.

Ей, ЛИЦЕМЕР... (Може вече ти да съдиш мен. И го можеш отдавна.)
Самият Радо ще ти го каже бре, лузър долен!
Анджи също!


vencivaleri1951 написа:
С теб ако имам противоречия, те са били само по между ни. Не съм замесвал децата ти , баща ти... И защо трябва да ги замесвам-те може да са свестни хора. Ти не си!

Ти не с мен имаш противоречия, а с Егото си!
Освен това: Ти си маша в ръцете на тези, които те водят за носа.
Отново заради Его - този път тяхното.
Не ме разбираш ли?
Не съм ви виновен, че сте прости, а претендирате за Интелект!


vencivaleri1951 написа:
За съжаление аз не мога да заведа/мога , но няма да го допуснат/ дело за това , че си обидил баща ми-той би трябвало да го направи, а по обясними причини не може да се защити. Тоест ти си ментален мародер и се гордееш с това .

Отново грешиш, "интелигенте". Отново грешиш!
Делото няма да го допуснат по много по-различни причини от посочените от теб и не касаят генералчето, а касаят поентвам го: възможността на който и да е да съди мен.
Говоря за именно мен, независимо кой за какво иска да ме съди.
Много си смешен.
Много.

И отново преиначаваш, както в 99% от случаите, търсейки съчувствието, одобрението на околните.
Аз не се гордея, а просто съобщавам факт.
Престани да преиначаваш кой какво казал или не казал, кой какво искал да каже или не каже.
Не е смешно. Жалко е!
цитирай
84. starforlife - ~ 77. vencivaleri1951
16.06.2018 10:12
Ха ха ха
Казвам ти аз, че си смешник, но ти...
Абе ти връзка с главния мозък имаш ли бре, ВВ?
Говориш за неща, които не са ти ресор и които не си чувал до вчера.
Стига с тези напъни бре, пич.
Смешно е!
За какво оневиняване иде реч въобще, когато никой не съди Касперски.
Той се опитва да съди САЩ.

Бааси неориентираното човече дето си!
цитирай
85. starforlife - А СЕГА ВСИЧКИ СТОП НА КОМЕНТАРИТЕ!
16.06.2018 10:17
КОМЕНТИРА ЛИ НЯКОЙ ДО 13:00 ЧАСА - ЩЕ БЪДЕ ИЗТРИВАН!

ЗАЩО ЛИ?

ЗАЩОТО ИСКАМ ДА ПОГОВОРЯ ТУК И СЕГА СЪС СЪБЛОГЪРКАТА НИ ВАЛЕСКА.

И ДАВАМ ШАНС ДА НЕ УДАВИТЕ НАЧАЛОТО НА ЕВЕНТУАЛНИЯ НИ РАЗГОВОР В ЛАЛИЗМИ!

ЗАТОВА КАЗВАМ И ИМАМ АБСОЛЮТНОТО ПРАВО: ДО 13:00 ВСЕКИ КОМЕНТАР, НЕЗАВИСИМО ОТ КОГО Е И КАКВО КАСАЕ - ЩЕ БЪДЕ ИЗТРИВАН ОТ МЕН!

АКО ВАЛЕСКА ПРОЧЕТЕ И ЗАВЪРЖЕ РАЗГОВОР - ТОГАВА МОЖЕТЕ ДА СИ КРЕТЕНЕЕТЕ ОТНОВО КОЛКОТО ИСКАТЕ!
КАКТО И, АКО ТОВА (РАЗГОВОРЪТ) НЕ ЗАПОЧНЕ ДО 13:00 ЧАСА!



АЗ КАЗАХ!
И ТУК И СЕГА ПРОСТО ТАКА ЩЕ БЪДЕ!
цитирай
86. starforlife - ~ 78. valeska
16.06.2018 10:23
Валеска, здравей!
В думите ти се съдържа абсолютна правота естествено, но...
Но...
НО...

Ти не си запозната с началото на "спора" и задочно съдиш мен, а в случая не си права.

Но, за да не звучат моите думи като оправдания (защото аз НЯМА ни най-малко за какво да се оправдавам), ми се ще да завържа с теб разговор и в него да поднеса откога, защо, докога и т.н. си позволявам поведение, което смятам, че ти като правдив човек ще се съгласиш, че не съм си позволявал никога преди.

Та, Вал - "да потанцуваме", м?

Като за начало имам към теб два прости въпроса.

Въпрос първи: Откога ме познаваш като блогов персонаж?
Въпрос втори: Откога познаваш Корти като блогов персонаж?

Като за начало на ВАЖНИЯ НИ спрямо забележката ти евентуален наш разговор - това е напълно достатъчно.
Благодаря ти за включването и се надявам да се върнеш, прочетеш този ми коментар и поговорим.
Би било в полза (така мисля аз) за всички тук, в блог.бг.

Ж
цитирай
87. valeska - ...
16.06.2018 12:35
Коментарът ми беше относно написаното в поста, но четейки другите коментирали, ми направи впечатление езикът на омразата към другомислещия. Не че това ме учудва, но все пак тук пишат интелигентни хора или поне претндиращи да са такива. Вече съжалявам, че коментирах. Ние тук не се познаваме и добрият тон е пожелателен. Това, че съм коментирала при теб и Корти, или че съм отговаряла на ваши съобщения, не означава, че се познаваме. Познавам само една блогърка, която напусна този сайт огорчена. Отдавна не публикувам тук, виждам, че нищо не се се е променило.
цитирай
88. get - До уважаемата 87. valeska - ... Стоименов - виж таймера за времето - когато пиша поста-отговор?
16.06.2018 13:15
valeska написа:
Коментарът ми беше относно написаното в поста, но четейки другите коментирали, ми направи впечатление езикът на омразата към другомислещия. Не че това ме учудва, но все пак тук пишат интелигентни хора или поне претндиращи да са такива. Вече съжалявам, че коментирах. Ние тук не се познаваме и добрият тон е пожелателен. Това, че съм коментирала при теб и Корти, или че съм отговаряла на ваши съобщения, не означава, че се познаваме. Познавам само една блогърка, която напусна този сайт огорчена. Отдавна не публикувам тук, виждам, че нищо не се се е променило.


... по вашата логика, БЕЗ ДА ИРОНИЗИРАМ, уважаема Valeska - тогава ще изкарате Ал. Пушкин ... за виновен в "език на омразата" - написал това през 1824 год.?

Полу-милорд, полу-купец,
Полу-мудрец, полу-невежда,
Полу-подлец, но есть надежда,
Что будет полным наконец.

... това се отнася ДО НАШАТА ПАРВЕНЮШКА - появила се в рамките на ЕДНА НОЩ ... алчно-червена КОМУНИСТИЧЕСКА "АРИСТОКРАЦИЯ" - която е със същност буржоазно-КЛЕПТОКРАТСКА!

- Това се отнася и до ВВ-51 - който с приятелчето си "Икономист"-а - никога не пропускат сгоден случай ДА ДЕМОНСТРИРАТ МАТЕРИАЛНОТО СИ а от БЛАГОПОЛУЧНОСТТА СИ ИЗОБЩО - НАСПРОТИ живота на ОБИКНОВЕННИТЕ ХОРА - които ТЕ КОМУНИСТИТЕ - Първо ... ?
- Лъжат - пропагандирайки им марксистките си идеи за "СОЦИАЛНА СПРАВЕДЛИВОСТ" ...
Второ:
- "забравяйки" при това, СЪОТВЕТНО - ЧЕ ТЕ КОМУНИСТИТЕ ... доведоха до ТРАГИЧНОТО МАТЕРИАЛНО ПОЛОЖЕНИЕ - НА СЪЩИТЕ ТЕЗИ КОИТО МАНИПУЛИРАТ ... към "социална справедливост" - ЧРЕЗ ОМРАЗА, СРЕЩУ, ПРЕУСПЕЛИТЕ С ТРУДА СИ!

- Кой е правия ... комуниста: полу-невежа и полу-подлец ... или тези КОИТО ГО РАЗОБЛИЧАВАТ - КАТО ВИНОВНИК ЗА БЕДИТЕ(материална и духовна мизерия !!) СТРУПАЛИ СЕ ВЪРХУ БЪЛГАРИЯ и НАРОДА Й?

- Пак(се/ви) питам КОЙ Е - ВИНОВНИЯ ? - КОМУНИСТА ДЕМАГОГ и КЛЕПТОКРАТ или РАЗОБЛИЧИТЕЛЯ МУ - говорещ истината, единствено и само, с цел ДА ПОДПОМОГНЕ ОБЪРКАНИЯ НАРОД - ДА ИЗЛЕЗЕ ОТ ЗАСЛЕПЛЕНИЕТО СИ - ПО ОТНОШЕНИЕ В-И-Н-А-Т-А !?
цитирай
89. starforlife - Мила Валеска,
16.06.2018 13:40
никой не е твърдял, че се познаваме или не се е опитвал да каже например нещо от сорта "Абеее, еей, щом Вал ме познава - значи съм добър бреее, еей" или нещо подобно. Това май се опитват да експлоатират други.
Моята идея, Вал, беше поне ВВ да прозре две неща, които говорейки ги все едно от твое име, ще се опитам да поясня.
Повтарям: аз не казвам, че това е абсолютното твое мнение и се надявам ти отново да наминеш и уточниш (ме опонираш), ако не е така, но смея да си мисля, че отговорите на двата ми въпроса биха били да кажем следните:
Отговор първи: Познавам ПЕРСОНАЖА (Тук не идеше реч за мен като човек и аз така го и бях написал - пезсонаж. Като за реален човек се вижда как се изказват минимум 6-7 от познаващите ме реално 15-тина съблогъра. Другите просто или не посещават вече блога - или не им е кеф да се намесват.)... Та: "Познавам персонажа "Жоро" от около 5 години." Защото мисля, че е факт, че ти ме познаваше като lovertosimplicity, след това не казвам, че си следила творчеството ми, но ме познаваше като брюнетснаковалня, офчарснаковалня и стигаш до настоящия ми профил - starforlife.
Отговор втори: Познавам ПЕРСОНАЖЪТ (защото ти и нея не познаваш като човек, факт, да) "Корти" от... да кажем примерно 2 години. (А дали си я познавала под първия й НИК, под който я срещнах в края на 2012-та - може би е интересно да те попитам, но мисля, че не, защото никога не си коментирала при нея или тя при теб.)
След това може би "разговорът" ни щеше да тръгне в посока знаеш ли аз да съм имал търкания и "лошо" поведение спрямо друг тук, освен един съблогър (да не цитирам НИК-ове), който беше с претенциите да знае и може много неща и това отчасти не го отричам, но съм ги имал търканията, защото:
- Първо: той преиначаваше много неща спрямо мен (както прави, скъпа Вал, и този, когото задочно защити)
и
- Второ: често говореше пълни глупости и дори не само погрешни, а опасни за околните неща. Съблогърката пък (също отлично знаеш коя) си беше втълпила, че ме интересува реално и дори пишеше пълните не и глупости, а клевети от рода, че съм й бил влизал в къщата.
Та, Валеска, идеята ми беше да проумее ВВ, че той ме "познава" от няма и два месеца и зае позиция да защитава свои дружки тук, точно заради които, както и подобни - аз смея да твърдя, че се случва това жалко нещо, за което писа и ти - за напускането и то огорчена на реална твоя позната.
Защото, Вал, ЗАРАДИ МЕН И МОЕ ПОВЕДЕНИЕ НИКОЙ НЕ Е НАПУСНАЛ ТОВА МЯСТО, НАПРОТИВ - ВРЪЩАЛ СЕ Е!
Като най-близък пример мога да посоча именно Корти, но тя определено не е единствена.
А вече няколко все още пишещи тук сблогъри, откакто подех ВРЕМЕННАТА инициатива да покажа на групичката от разни блековци, рустамовци, мари, шамбали, валеровци и т.н. (кой реален - кой фейк на някой от същите) какво е да бъдеш ебаван и то грозно, се изказаха, че именно заради същите тези изброени и подобни на тях, много хора напуснаха това място.

Кажи ти, Вал, защо напусна познатата ти и то огорчена?
АЗ ИЛИ КОРТИ ИМАМЕ ЛИ КАКВАТО И ДА Е ВИНА?
Ако не - то кой НИК, ако има конкретнен, беше виновен и с какво? Ако са повече - изброй ги.

Схващаш ли, Вал?
Ти си ми казвала, че някои не ме обичат или прави грозно впечатление, че съм се бил хвалел, така ли е?
И аз не ти се сърдя за това, нито съм седнал да се оправдавам или да те убеждавам в противното, така ли е?
Но дори това да е факт и то реално съществуващ като такъв, а не плод на каквито и да е изкривени обстоятелства - според мен това ни най-малко не може да е предпоставка обстановката тук да е лоша и особено пък някой да напуска.
Хвалещ се или не...
Надут или не...
Факт е, че винаги съм знаел и можел и това знаене и можене никога не съм го пазел за себе си.
Факт е, че много неща са научени именно от мен (сега пак звучи като хвалене, но просто такава е истината) тук. Че много от проблемите ви тук (а за куп хора и не само - пресен пример от наскоро - съблогърката Ерато) са разрешавани от мен.
И ми отговори, мила Вал: Как точно това влияе така, че хората да напускат и то огорчени?
М, Вал?
Или се получава това, че някои (като Рустамч0 примерно) не могат да издържат на подобна "слава" на други тук, защото просто са низки душици и започват едни войни пунически, изявяващи се от тяхна страна в подигравки, изопачаване на истина, клевети и т.н.
И това в крайна сметка вмирисва това място и по-скромните и свикнали с духовната чистота хора - просто рано или късно напускат.

Ти, Вал, на какво мнение си?
Би ли могъл един "тъп била-охранител" (това са квалификации по мой адрес) да бъде на моето ниво на интелект и знания, които многократно съм "демонстрирал" тук? Не принизявам охранителите - просто така го веят те, че съм бил такъв - и затова така го пиша. И ето ти предпоставка някои да ме вземат за надменен, ако не прозрат защо такива са думите ми в момента.
Защото, ако 99% от нещата които мога да правя ТУК са по силите на всички ви и много от вас съм научил на тях - остава онзи 1%, който се поднася като по-различни предизвикателства в течение на времето и тогава вече именно "блесва" Интелектът и Знанията.
Не е ли така, Вал?
И не създават ли калта тук тези, които се опитват да унизят хората, притежаващи този 1% (пречупих го през себе си и технологиите, но е в същата степен вярно за Поетите и поезията им, за друг вид Творци тук и изявите им).
Отговори де, Вал.
Отговори колко хора биха и са напуснали заради това, че някой умее и прави постингите си "хъс" за съвършенство като замисъл, разположение на композиционните елементи, крайна реализация и т.н. И колко заради тези, чието "творчество" на 99% е посредствено, ако не пошло с подигравките си към околните. М, Вал?
Разгледай "творчеството" на съблогъра ни rustam примерно. От 10 постинга, ако 5 не са подигравки с Леоновпом2, а 4 с Петър Вълев и само 1 с някаква все пак друга тематика - то аз трамвай да стана.
Хайде сега разгледай моите до преди месец.
Нещо да кажеш?
Има ли разлика и заради кой персонаж би напуснала реалната ти позната, м?
И хайде сега погледни новосъздадените от същите тези, които подлагам на това от няма и два месеца http://lunaforlife.blog.bg и http://go4eto.blog.bg
И сега си представи, че те са направени от хора, чиито коси са доста по-бели от нашите с теб!
И отново искай от мен да имам Уважение към калинките под тези коси.

Заради такива като мен ли Автори напускат такива като Приятелката ти, или заради такива като посочените?
М, Вал?
Колко бягат от хармонията и съвършенството (говоря с крайност и не казвам, че е въможно, постигано и особено пък еднакво като разбирания от всеки, но красивото си е Красиво, естетичното си е Естетично), Вал?
Колко напускат заради такива Автори, сред които смея да твърдя, че се числя аз - и колко заради реципрочните?

Но нееее: ВВ, когото задочно защитаваш, ще ме види в последните ми ИЗРИЧНИ И НАРОЧНИ ИЗЯВИ НА ПРОТЕСТ СПРЯМО ТОЧНО ТЯХНАТА ПРОСТОТИЯ И ТО ОТ ГОДИНИ...
И ТО МОЕ ПОВЕДЕНИЕ С ТЕХНИТЕ МЕТОДИ И ПОХВАТИ...
И ще започне една жалка за възрастта му кретения!
Той, скъпа Вал, за няма и месец - посвети 3-4 изрични постинги на мен. Иронични, ехидни, изопачаващи мои думи и постъпки до реципрочност. Факт. Ще ти го потвърдят куп хора тук, а и самите постинги ги има.
Аз изричен постинг не му посветих нито един!
Еее, Вал, ако това станеше с твоята близка, която не е обръгната като мен - нямаше ли и не го ли е направила да си тръгне разочарована тя именно заради такива, които задочно защитаваш защото били по-възрастни и трябвало да ги уважаваме?
Аз? Да уважавам ВенциВалери и такива като него?
Няма как да стане при това, което ми показват!
Да ме видя друг възрастен да соля така през годините?
М, Вал?

УВАЖЕНИЕТО СЕ ЗАСЛУЖВА, А НЕ Е ЗАДЪЛЖЕНИЕ!

И смея да твърдя, че тук мен ме уважават хората.
Казах, че над 15 съблогъра ме познават реално и освен една, която просто реши да не си плаща за неща, които направих за доброто дори на децата й, влагайки не само труд, а и средства и то хиляди - няма мисля друг, който да ме има за нещо различно от човек, на когото може да се разчита и който си заслужава.

Или греша?
цитирай
90. anngry - След коментар 89 мисля, че няма какво да се добави просто.
16.06.2018 15:29
Почитания, Ж-Стар!
цитирай
91. valeska - https://www.youtube.com/watch?v=BS0w3Wkric8
16.06.2018 15:35
Поздрав за всички!
В един спор винаги и задължително налице трябва да има поне един "прав" и един "крив". А кой би повярвал, че гледано от различни страни и ъгли всеки един е прав?
цитирай
92. cortana - След коментар 89 мисля, че няма какво да се добави просто.
16.06.2018 15:55
Почитания, Ж-Стар!

Считам за добра идея съгласните да цитират. Достатъчно красноречиво е.
цитирай
93. cortana - Привет, Валеска! :)
16.06.2018 15:58
valeska написа:
https://www.youtube.com/watch?v=BS0w3Wkric8
Поздрав за всички!
В един спор винаги и задължително налице трябва да има поне един "прав" и един "крив". А кой би повярвал, че гледано от различни страни и ъгли всеки един е прав?

Така е, ти по същество си права.
Но дори в този ти коментар присъства Жоро като помощ към всички ни. Линкът в заглавието.
И такива хора, които помагат безкорисно, да бъдат осмивани?
цитирай
94. vmir - 91. valeska,
16.06.2018 16:12
valeska написа:
Поздрав за всички!
В един спор винаги и задължително налице трябва да има поне един "прав" и един "крив". А кой би повярвал, че гледано от различни страни и ъгли всеки един е прав?


Поздрави! Естествено, че всеки е прав от своята камбанария. Проблемът не е в това, дали "истината" е една или повечe, а в това дали позицията съответства на претенциите. Ако ВВ1951 каже, че е болшевик, защото такава позиция си има своите незаменими лични изгоди - ОК, може дори и евала да му направя. Но да ми се прави на страдащ за бедните, а мен да подиграва, че не съм се устроил битово като него, няма как да одобря или харесам, защото ми е дошло до гуша от примитивни тарикати.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590656
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031