Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2017 22:43 - Оглупели от любов
Автор: krassko Категория: Изкуство   
Прочетен: 4599 Коментари: 14 Гласове:
11

Последна промяна: 18.02.2017 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
image


Когато любимата развей полата,

кипри се и закъснява по нощите,

не те сърби, а ти растат рогата

и кой знае къде изчезват ти парите.

 
Започваш да се питаш мъж ли си,

отдавна  вече с жената си не спиш,

а бракът по криви пътища върви -

работиш, пазаруваш и мълчиш...
 
И мислиш си да му отпуснеи края

да хукнеш и ти  по кривите пътеки

с  приятелката и която те желае,

и отдавна те преследва със съвети.

 

Накрая се натряскваш в бара

и схванат се събуждаш на диване,
чудиш се как до тука я докара

жена да търсиш  за  размяна J.

 

 



Тагове:   мъж,   жена,   рога,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Краси, направо ми е бедна фантаз...
19.02.2017 09:39
Краси, направо ми е бедна фантазията. Ако момичетата се включат по темата, аз надали ще мога този път ...
Поздрави!
И пак да "орисам", навсякъде да има Любов :)
цитирай
2. anin - Краси,
19.02.2017 09:51
Весело и шеговито си ни го поднесъл,
но съгласи се, темата си е мн. сериозна - изневерите!
цитирай
3. krassko - Хайде, хайде,...:)
19.02.2017 11:12
vesever написа:
Краси, направо ми е бедна фантазията. Ако момичетата се включат по темата, аз надали ще мога този път ...
Поздрави!
И пак да "орисам", навсякъде да има Любов :)


Нима никога някой мъж не ти е грабвал погледа?
Като деца съученичките ми събираха снимки на артисти, бяха луди по тях.
А биологично това е генетично заложено при жените, ако не беше така човечеството отдавна да е изчезнало.
Да не говорим за еротичните фантазии.
Бедна ти е фантазията ха ха ха...
Ами пробвай си въображението.
цитирай
4. krassko - Аничке, сериозни са последиците...
19.02.2017 11:18
anin написа:
Весело и шеговито си ни го поднесъл,
но съгласи се, темата си е мн. сериозна - изневерите!


Но едва ли и трите сте монахини :)
Да се надяваме, че все някоя ще се престраши да ни отвори очите за дамската гледна точка на изневярата дори и по шеговит и дори приказен начин.
Доколкото си спомням в последния филм за Пепеляшка и тя доста бойко развяваше полата за радост на мъжете :)
цитирай
5. anin - Краси,
19.02.2017 11:50
По твоята идея, написах разказче на тема изневяра, но не е смешно...
цитирай
6. vesever - Майтапиш се ти, но аз в действите...
19.02.2017 14:05
Майтапиш се ти, но аз в действителност на 16-годишна възраст исках да постъпя в манастир. Майка ми ме разубеди.
Сега съм си нормална, :)) а у мъжа търся повече вътрешната красота, стабилност, хармония, уважителност, доброта., чистосърдечност..и смятам, че тези качества са на първо място. Не че външната красота не е важна, но без вътрешните ценности, всичко е безсмислено.
Това, което искам да кажа, е, че лично аз никога не съм се увличала по "плътски похоти", казано на библейски език, а винаги са ме привличали интелектуалните и духовни ценности, открия ли ги в мъжа, тогава вече мога да го пожелая ;))

цитирай
7. katara - оллее ,става все по -лошо..
19.02.2017 14:27
anin написа:
По твоята идея, написах разказче на тема изневяра, но не е смешно...


а ,къде да плачем, колежке анкей?
цитирай
8. krassko - Разказчето ти е страхотно и вдъхновяващо.
19.02.2017 14:27
anin написа:
По твоята идея, написах разказче на тема изневяра, но не е смешно...

Трябва да ти кажа, че знам по трагична история, която е още по невероятна. Мъжът лъжеше жена си, че е болен от рак и спеше с лекарка от болницата. Накрая лекарката замина за Англия, а мъжът действително се разболя от рак. Такива страсти се вихреха под тепетата.
Но ти даде чудесна идея за разкази за болести и доктори - има много смешни истории.

ПП Повторих коментара и тук за радост на Юлка,
която се развихри в блога ми като свекърва на сватба.
цитирай
9. krassko - Най хубавия климат е в Кюстендил и Банкя, а тук се забавляваме.
19.02.2017 14:51
milady написа:
аз съм потресена от ..климата тук,
колеги,вие сте на път да изгоните ..
и малкото редовни в блога..
а, бе ,анке, сатира не се пише
с такъв плосък, недодялан хумор..
и ,особено с такава..диагноза..
тотален кич и чалгариЯ прокарахте тук..
просто ужасноо..
/и гледай да ме ..изтриеш..
Юлия

Коментарът чака одобрение
Постинг: Изневяра
Автор на постинга: anin


А блогът не го бъркай с Академията на науките и "Свети Наум" на 4-ти км.
Ние сме някъде по средата :)

цитирай
10. krassko - Гледай с хумор на всичко, а и нали се забавляваме. :)
19.02.2017 15:00
vesever написа:
Майтапиш се ти, но аз в действителност на 16-годишна възраст исках да постъпя в манастир. Майка ми ме разубеди.
Сега съм си нормална, :)) а у мъжа търся повече вътрешната красота, стабилност, хармония, уважителност, доброта., чистосърдечност..и смятам, че тези качества са на първо място. Не че външната красота не е важна, но без вътрешните ценности, всичко е безсмислено.
Това, което искам да кажа, е, че лично аз никога не съм се увличала по "плътски похоти", казано на библейски език, а винаги са ме привличали интелектуалните и духовни ценности, открия ли ги в мъжа, тогава вече мога да го пожелая ;))



А тук заваля сняг на парцали и ми затрупа вдъхновението.
И на теб май ще ти затрупа градината.
цитирай
11. karamelita - Е, нека всеки си мечтае. . . за щас...
19.02.2017 16:51
Е,нека всеки си мечтае...за щастието и за силата си,колкото до изневерите,това е въпрос на принципи, а и не е умно на стари години да си загубиш верния другар в живота,който ти е доказал много години,че е винаги до теб...А пък ще се остарява това е нормално, със старостта трябва да се свиква,стар може да живее човек и 20 години,това не означава,че трябва да се пропие и отчая,огледай как я карат хората наоколо,повечето си живеят и щастливо,макар и на възраст и си намират нещо,което да ги ощастливи и даде смисъл на живота им.Пък гледането на филми не е забранено...там,където можеш да се вживееш в някой образ...
цитирай
12. anin - Тенкю,
19.02.2017 17:10
krassko написа:
anin написа:
По твоята идея, написах разказче на тема изневяра, но не е смешно...

Трябва да ти кажа, че знам по трагична история, която е още по невероятна. Мъжът лъжеше жена си, че е болен от рак и спеше с лекарка от болницата. Накрая лекарката замина за Англия, а мъжът действително се разболя от рак. Такива страсти се вихреха под тепетата.
Но ти даде чудесна идея за разкази за болести и доктори - има много смешни истории.

ПП Повторих коментара и тук за радост на Юлка,
която се развихри в блога ми като свекърва на сватба.

Тя при мен сама си изтри комента, гузна е, вчера я разкрих, че играе двойна игра, както казва народа "Вълкът кожата мени си, но нрава не!"
цитирай
13. vesever - При мен дъжд, и провали разходката ...
19.02.2017 17:50
При мен дъжд, и провали разходката до гората и реката.
Нищо де, пролетта предстои, и вдъхновение, и всичко прекрасно :))
цитирай
14. krassko - Изтрих ти последния коментар, Юлке. Пиши си в блога обиди колкото искаш но тук нямаш работа.
19.02.2017 21:30
katara написа:
anin написа:
По твоята идея, написах разказче на тема изневяра, но не е смешно...


а ,къде да плачем, колежке анкей?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: krassko
Категория: Изкуство
Прочетен: 2217707
Постинги: 645
Коментари: 5145
Гласове: 19473
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930